Gość .... Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Witam Wszystkich Wczoraj byłem zmuszony rozebrać silnik z mojej cytrynki ;/ bo pracował na 3 cylindry. Stało sie to podczas normalnej spokojnej jeździe na gorącym silniku. Podczas zmiany biegu zaczął poszarpywać. Stanąłem pracował na 3 cylindry, myślałem ze może wtrysk sie zawiesił. Jednak zorientowałem sie ze cała kompresja trafia do układu smarowania-oleju. Jaka mogła być tego przyczyna ? zmęczenie materiału ? na szczęście nic więcej sie nie stało. Przy okazji dowiedziałem sie dlaczego mój AFN tak nie ładnie kopcił-EGR zaślepiłem i było trochę lepiej. Sprawdziłem wtryski i jeden tak zwanie lał drugi minimalnie a pozostałe dwa piękna mgiełka. Chce wymienić na tak zwane 216 ale mam trochę problem z dokładnym nr ze by kupić. Przy tej nie miłej okazji sprawdzę w jakim jest sprzęgło jeśli zbliża sie końcu jakie proponujecie ? mocniejsze oczywiście od serii by wytrzymało jakiś virusik to tak przyszłościowo. Sprawdzę panewki pierścienie planowanie głowicy na szczelność zaworki uszczelniacze etc.Do całości dam jeszcze inny IC ale FIC bo w moim jest nieszczelność. Jakieś propozycje ? Mam pytanie nie wiem czy tu uzyskam odpowiedz ale czy mogę spokojnie wymienić przepływomierz na nowszy ? mam na starą wtyczkę. Czy przy wiekszych ciśnieniach można zastosować inny model ? turbo zmienię jak będzie coś grosza i zaszczepię już tylko chce przygotować temat skoro musze i tak zrobić silnik. Pompę mam praktycznie nową bo dostałem z anglika który miał mało przejechane wiec nie powinno brakować paliwa.
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Wtryski znajdziesz na forum golfa u użytkownika Cowboy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671
Gość .... Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Dzięki za jedną z rzeczy :) Tylko zastanawia mnie cena 2437010060 np z forum golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&postdays=0&postorder=asc&start=0 925zł z forum tdiracin http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?p=123816 750zl i co ciekawe kolega cowboy na obu forach sie poleca z różnymi cena hmm [br]Dopisany: 02 Październik 2009, 23:18_________________________________________________Jaka opinia chodzi o Fratelli BOSIO BSLA 150 P 764 SPRINT - VW Transporter AHY - 151KM słynne 216
ALBINEK Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Wydaje mi się że ceny były podane w innych okresach.Popatrz na daty tych postów.Niestety wszystko ciągle drożeje .
Gość .... Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Według daty to chyba staniało, bo w lis 2008 były po 925zł a w lutym 2009 po 750zł, spróbuje sie dowiedzieć coś w swoim zakresie na temat końcówek rozpylaczy i ustawienia tego [br]Dopisany: 04 Październik 2009, 11:45_________________________________________________Wracając do 1 postu jakieś sugestie ? etc
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 ceny z lutego 2009 to są stare ceny, ja po tych cenach kupowałem do siebie, w wakacje dosć znacznie podrożało
Gość .... Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Dzięki za info i sprostowanie [br]Dopisany: 04 Październik 2009, 22:33_________________________________________________Jak to jest z dołożeniem chłodnicy oleju w AFN ?[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 09:28_________________________________________________Koledzy mili a jakie sprzęgło docisk proponujecie ? oczywiście biorąc pod uwagę wirusika etc ? dociks sprzęgło ? moje od nowości i powoli się kończy dlatego chce cos lepszego[br]Dopisany: 08 Październik 2009, 00:33_________________________________________________Zamieszam zdjęcie ERROR-u jaki wystąpił jakość słaba bo telefonem
SoMeS Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 FMIC to żaden problem w AFNie - wszystko zależy czy chcesz to zrobić homemade czy profesjonalnie
Gość .... Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Mam możliwości naprawdę wielkie wiec to nie mam problemu zrobić . Tylko wymiary by sie przydały odpowiednie. Jak sprawa wygląda z chłodnicą oleju ? Jaki docisk zastosować ? nie chodzi mi o serie bo to nie wytrzymuje takich momętów, któś coś mówił że z VR6 a tarcza standart ale prosił bym o konkrety [br]Dopisany: 08 Październik 2009, 15:43_________________________________________________Hmm chyba nie bardzo sie coś dowiem w mojej sprwie ;/
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Co do reszty pytań odpowiedź znajdziesz w paru innych wątkach, wystarczy poszukać
SoMeS Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 wszystko było już poruszane setki razy...
Gość .... Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Właśnie szukałem ale chyba nie jestem w tym najlepszy bo nie odnalazłem zbytnio informacji na tematy jakie mnie interesują. Jedynie na temat końcówek
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t33986.0.html;highlight=ch%C5%82odnica+oleju i http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t12242.0.html;highlight=jakie+sprzeg%C5%82o http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t53896.0.html;highlight=jakie+sprzeg%C5%82o http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t43396.0.html;highlight=jakie+sprzeg%C5%82o i pewnie jeszcze cosby sie znalazło
Gość .... Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Kowi87 Ty to jesteś tu obiegany a ja na forum nowy dzięki jak coś będę pytał [br]Dopisany: 12 Październik 2009, 18:54_________________________________________________Koło zamachowe z 1Z sprzęgło VR6 czyli tarcza i docisk a pytanie takie dlaczego trzeba przetoczyć koło zamachowe ? gdzie dokładnie i jaki powód ? i podobno to wytrzymuje ok 400NM i z 180 KM [br]Dopisany: 12 Październik 2009, 19:09_________________________________________________Do do chłodnicy oleju to nie montuje takiej na przód i przewody tylko chłodnice cieczy i tez z VR6 ?.
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Czytajac te wątki na temat jednomasa sprzegło z VR6 nie podejdzie do A4, a samo sprzęgło na jednomasie jednak nie jest takie mocne, wiec jak sie zdecydujesz na sprzegło 1z to odrazu wzmocnij je u radzika
Gość .... Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 No dobra czyli coś mi wytłumaczyłeś Kowi87, chyba ze masz jakieś inne propozycje ? wszyscy odsyłają do radzika a nie obeszło by sie bez ?
SoMeS Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 owszem obeszło by się... ale spalisz nim zdążysz je wyczuć
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 No dobra czyli coś mi wytłumaczyłeś Kowi87, chyba ze masz jakieś inne propozycje ? wszyscy odsyłają do radzika a nie obeszło by sie bez ? Jakoś w czerwcu załozyłem nowego dwumasa i sprzegło sachsa od paru dni mam wrażenie ze sie slizga czasem na 5 biegu, zrobiłem na nim z jakieś moze 7tys km, wiec jeśli planujesz cos więcej niz program to zastanów sie nad sprzęgłem radzikowym zaoszczedzisz późniejszych kosztów
Gość .... Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Mi juz po samym wirusiku pod koniec sprzęgło sie ślizgnęło ale było od nowości w cytrynie.Rozpyłki daje 216 bo 205 1szt lała dosłownie a 2-ga tak powoli pozostałe 2szt mgiełka.Dmuchawkę zmienię do kompletu bo coś 18" koła pchać musi IC i tak chciałem zmienić i okazało sie ze jest nie szczelny przy okazji. EGR zaślepiony bo szukałem dlaczego tak ma dupkę okopconą. Kata wywaliłem 9 tys wcześniej. Teraz ze tłok pękł chce zrobić za jednym razem potem tylko dostrojenie mapy na hamowni. Przy rozebraniu sprzęgła wczoraj okazało sie że łożysko igiełkowe w wale sie rozsypało ale na szczęście nie uszkodziło wałka z skrzyni. Podobno 1Z+G60+g60 wytrzymuje i jest to samo jak 1Z+T4+T4 ?? lub 1Z+G60+T4 http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=48518&st=40 Z drugiej strony ile mniej więcej mogę założyć że będę miał NM i kucyków ? bo 230+11+nowy wydech to już nie bardzo bo pompę mam zmienioną miała przejechane nie całe 60tys i paliła na niej super czy ciepła czy zimna. Wygląda jak nowa była sprawdzana. Jeszcze takie pytanko, czy ma może ktoś na ile NM mają być po dociągane wszystkie śrubki z silnika [br]Dopisany: 13 Październik 2009, 09:24_________________________________________________Wracając do chłodnicy oleju to z VR6 ? czy z AWX ?[br]Dopisany: 14 Październik 2009, 19:35_________________________________________________Problemu nie będzie z taki sprzęgłem ? bo podobno są jakieś różnice pomiędzy poprzecznym a wzdłużnym[br]Dopisany: 16 Październik 2009, 20:10_________________________________________________Turbo założyć z AWX czy lepiej pomyśleć nad czymś większym ? może ktoś ma do sprzedania ?[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 17:47_________________________________________________Tak chce założyć z 1Z tylko czy koło ma być z audi 80 b4 1,9 TDI 1Z czy z pasata b4 1,9 TDI 1Z bo jeden jest wzdłużny a drugi poprzeczny. ? a może są takie same ? dość trochę sie naczytałem że już trochę metalika mam w głowie. [br]Dopisany: 19 Październik 2009, 11:56_________________________________________________Mam ciekawą ciekawostke bo silnik ma tłoki 2x79,45 i 2x79,95
Kowi87 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Kolego nie kombinuj, szlak AFN/AVG jest juz tak przetarty ze nie musisz nic szukać nowego, jesli chcesz coś mocnego rzeźbić zrób tak jak kolega Rtocki dołóż do tego pompe 11mm i bedziesz miał przyjemne 18x km i całkiem przyjemny moment, albo jak większosc na forum setup 216/turbo AWX/FMIC/wzmocniony jednomas i bedziesz miał jakies 170km. Masz napęd na przód tylko wiec nie warto wiecej działać :gwizdanie: A jak Ci mało bedzie(zapewne będzie) to zrób swap na AWX i tam pokręć, droga też już przetarta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się