wit.s Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Wszystko jak w książce obsługi Audi. Zapala się powyżej 2 tys obrotów, głośno wrzeszczy i miga. Po zgaszeniu silnika jest OK do czasu wzrostu obrotów. Ksiązka mówi, ze to może być problem z poziomem oleju. Sprawdziłem, nie do końca wierzę we wskazanie bagnetu, więc na wszelki wypadek dolałem 0,5 litra i bez zmian. Dziś/jutro wybieram się na VAGowanie-zobaczymy czy coś się pokaże, przed wizytą u mechaniora. A póki co - macie jakieś pomysły co sie może dziać? Rozrząd wymieniony jak bozia przykazała na ori częściach, silnik był uszczelniany, olej Mobil Super S. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 08-05-2007, 10:24 ] ouch ! temat....
wojtek26 Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 możliwe że czujnik siadł a w najgorszym razie pompa oleju
wit.s Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 Jeden z czujników jest padnięty Mam nadzieję :biggrin: w najgorszym razie pompa oleju Ktoś wie jaki +/- koszt? Czy VAG powinien zobaczyć te usterki?
Gość spedyt Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 wit.s, miałem taki przypadek w poprzednim aucie i już w starych Golfach montowany był układ kontroli tych czujników, który zapalał kontrolkę i dawał sygnał takim brzęczykiem.
spanky Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Vag prawde powie .... p.s stawiam na czujnik cisnienia oliwy ....
Bartees6 Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 Wracam, do tematu bo nie ma sensu zakładać nowego, gdzie znajduję się ten czujnik ? Nie mam wiedzy na ten temat, a chodzi mi dokładnie o silnik AKN 150 KM. Z góry dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się