dioniz 1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Krótkie pytanie... jaki wybrać indeks prędkości dla opon zimowych? dylemat między: Kleber Krisalp HP2 205/55R16 91 T, czy też Kleber Krisalp HP2 205/55R16 91 H? w sumie opony różnią się bardzo niewiele w cenie, około 8 zł/na sztuce. dla laika różnica 20 km/h, pomiędzy indeksami, to nie wiele, ale może wiąże się to z czymś jeszcze??? Przy okazji co sądzicie o tych zimówkach? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 wiadomo ze lepsze z indeksem wyzszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Zima sie raczej nie jezdzi z predkosciami rzedu 200km/h, ale im wyzszy tym lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Myślę, że większej różnicy nie ma - jeśli chodzi o indeks. Tak jak koledzy wyżej wposminali raczej w zimę nie osiąga się takich prędkości. No chyba, że chcesz przedłużyć sezon zimowy to wybierz te z wyższym indeksem czyli H. Bieżnik, rozmiar, firma jest wszystko to samo więc dla mnie bez różnicy. [br]Dopisany: 07 Październik 2009, 18:36_________________________________________________Jeśli chodzi o firmę KLEBER to jeździłem w poprzednim moim autku na gumach z tej firmy i złego słowa nie mogę powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 na zimówki indeks prędkości powinno wybierać sie jak najmniejszy, ponieważ im wyższy indeks tym opona twardsza, która musi przenieść większe przeciążenia, prędkości itp a nam przeciez w zime chodzi o przyczepnosc a nie Vmax dlatego ja na miejscu dionizego wybrał bym T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Uważasz, że ta różnica 190 a 210 jest aż wymowna? Nie sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Szczepan. 0 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Uważasz, że ta różnica 190 a 210 jest aż wymowna? Nie sądzę. Napewno opona z indeksem H ma więcej oplotu w środku i jest twardza i mocniejsza. Uwżam że jak szybko nie jeździsz latem (powyżej 200km/h) to zimą też nie pojedziesz. Wtedy wybrał bym T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz 3 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Zima sie raczej nie jezdzi z predkosciami rzedu 200km/h, ale im wyzszy tym lepszy jak sie nie moze to sie nie jezdzi... Uwżam że jak szybko nie jeździsz latem (powyżej 200km/h) to zimą też nie pojedziesz. Wtedy wybrał bym T dokladnie tak, więc jeżeli zdaża Ci się jeżdzić z predkosciami w okolicach 200 to zima też będziesz, miałem T i strasznie mnie bolało jak przy 200 musiałem odpuszczać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się