goldi 8 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ale jeśli silnik ma dobrą kompresje to świece nie są potrzebne i tak będzie palił tak jak mój tamtej zimy w największe mrozy dopiero teraz nie dawno wymieniłem świeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielu 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ale jeśli silnik ma dobrą kompresje to świece nie są potrzebne i tak będzie palił tak jak mój tamtej zimy w największe mrozy dopiero teraz nie dawno wymieniłem świeczki Nie można powiedzieć że świece są nie potrzebne. Nawet jeśli silnik ma kompresję to przy -20*C nie zapali od strzała bez świec. Twój palił bo świeczki grzały może nie super ale zawsze to coś, bo chyba nie powiesz mi że jak tamtej zimy było -32*C to palił od strzała ze wszystkimi świecami spalonymi ? Poza tym kolega musi długo kręcić zanim zapali, co denerwuje, przeszkadza i pobiera dużo prądu z akumulatora. Dlatego zamontowano świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek TDI 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Pierw ściąg z rana jak będzie poniżej 5 stopni kapturek ze świecy wsadź prubierke na 12V do kapturka drugą cześć do aku - i zobacz czy jest prąd po przekręceniu kluczyka.. Jeśli jest to ściągasz kapturki ze świec bierzesz kawałek kabelka dajesz jedną część do aku+ i po kolei do łepków świecy jeśli zaiskrzy to cos grzeje ale może grzać już nie na końcu a cała.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Sprawdziłem świece i jedna była spalona, teraz pytanie bo nie mam auta bo jest w polerce u lakiernika ciekawi mnie to czy ta jedna świeca mogła dawać czadu podczas odpalania i dzięki niej trzeba było kręcić kilka sek za nim odpali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielu 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Raczej nie, kilka sekund kręcenia to wywołało coś jeszcze np. kąt początku wtrysku. Temperaura była <5*C ? Jeśli nie to świeca nic do tego nie miała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 okolice 5st, tylko dziwi mnie jedno bo raz zapali od strzała na takiej temp a raz muszę kręcić kilka sekund za nim odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielu 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Musiałbyś zrobić logi żeby coś więcej powiedzieć. Ale na początek wymień spaloną świecę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Wymieniłem, w sobotę jak się uda to postaram się zrobić logi. Jutro myślę, że będę mieć autko w domu to zobaczę czy pali jak postoi do wieczora na dworze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis911 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 kat wtrysku do sprawdzenia mialem to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się