Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 2.5 AKN Prośba o analize logów


salaj11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych geniuszy,

proszę o wyrozumiałość bo robiłem to poraz pierwszy i to z niemałymi przeszkodami

Auto łapie błąd 575 przeładowanie wieć przy logach dynamicznych mógł go załapać

Auto jak jest zimne to na III lub IV biegu gdy sie doda mocniej gazu tak powy. 2200 obr to gaśnie trudno powiedzieć dlaczego i to chciałbym ustalic bo jest to bradzo denerwujące, powiem że układ odpowietrzony kilka razy a po nocy brak powietrza w przewodzie przed pompom (jakis czas temu padła elektronoika w pompie wiec poszła do naprawy)

Moje pytanko brzmi czy po regeneracji pompy samej elektroniki tzn. tego nastawnika czy trzeba jechać do pompiarza i ją wyregulować - moż to jest przyczyną gaśnięcia na zimnym bo jak jest ciepł to jest git

Proszę mi powiedzieć jaka jest kondycha tego silnika bo mam go od niedawna

auto ma zrobiony program podnoszący moc przez byłego właściciela ale nic nie wiadom na ile brak wykresów

link do logów statycznych http://salaj11.fotosik.pl/albumy/699230.html

link do logów B S http://salaj11.fotosik.pl/albumy/699234.html

link do logów dynamicznych http://salaj11.fotosik.pl/albumy/699232.html

pozdrawiam i proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

EGR wg mnie sprawny.

Sprawność przepływomierza będzie można sprawdzić bo dojściu do prawidłowych parametrów turbiny.

Poobserwuj sztangę turbiny podczas próby 011BS czy ma pełen ruch. Jeżeli nie ma to odłącz przewód od zaworka sterującego pracą turbinki i spróbuj wymusić pełen ruch sztangi zasysając powietrze. Jeżeli zdołasz to zrobić "paszczą" to możliwe uszkodzenie zaworka N75(sterującego pracą turbiny). Jeżeli nie zdołasz to Turbo na stół i czyścisz.

ps. Logi powinno się robić na w pełni rozgrzanym silniku :thumbdown:.

Pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztanga chodzi prawidłowo na symulacji 11bs natomiast jak chce to zrobić paszczą to podnosi się tylko troszke napewno nie jestem w stanie tego zrobić paszczą w pełnym zakresie ruchu sztangi

powiedz mi czy można samemu wyczyścic turbo czy to komuś zlecić bo są różne opinnie

czy zaworek od turbo to ten szary

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztanga chodzi prawidłowo na symulacji 11bs natomiast jak chce to zrobić paszczą to podnosi się tylko troszke napewno nie jestem w stanie tego zrobić paszczą w pełnym zakresie ruchu sztangi

powiedz mi czy można samemu wyczyścic turbo czy to komuś zlecić bo są różne opinnie

czy zaworek od turbo to ten szary

pozdro

Jeżeli w 011BS jest pełen ruch to oznacza, że zaworek jest sprawny i najprawdopodobniej przycinają się kierowniczki. O ile podczas 011BS podciśnienie jest w stanie przełamać "punkt zacinania" to podczas jazdy, kiedy ruch kierownic jest powolny, w pewnym momencie kierownice po prostu stają. Ja sam sobie wyczyściłem i kilku osobom w mojej mieścinie. Samo czyszczenie nie jest taką trudną sprawą, jeżeli się wie jak rozebrać turbinę. Trudniejsze i bardziej pracochłonne jest samo wymontowanie turbiny.

dd2006ac234e07e5med.jpg

Zaworek sterujący turbinką to ten po lewej stronie (na rys nr40)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam dwa zaworki obok siebie jeden jest czarny a drugi szary i są one po lewej stronie patrząc na silnik a na rysunku jest tylko jeden masz może inną fotke

pozdrawiam

Było pisać, że to A6 :)

031887da45ef5dadmed.jpg

Nr 28 - do Turbiny

nr 27 - do EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...