Pretor Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Witam. Mam taki problem, kilka dni temu zauważyłem że kapie mi z pompy wtryskowej. Dzisiaj zlokalizowałem przeciek i poci się na tej dużej nakrętce między przewodami w którą jest wkręcona śruba do wkręcenia zegara. Czy można wykręcić tą dużą nakrętkę (nie wiem jak się to nazywa fachowo) beż żadnych nieprzyjemnych konsekwencji i samodzielnie wymienić oring, czy niezbędną jest wizyta u pompiarza? Dodam, że silnik chodzi prawidłowo. Chodzi o to: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2aa6b86a46200c17.html Pozdrawiam.
Szyszak Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Miałem identyczny problem, byłem z tym u pompiarza bo mój mechanik nie miał klucza aby odkręcić tę śrubę. Możesz bez problemu sam wymienić oring, nic później nie trzeba regulować czy ustawiać w pompie. Pozdro
Pretor Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 Dzięki za odpowiedz. W takim razie zabieram się do wymiany oringu.[br]Dopisany: 20 Październik 2009, 12:10_________________________________________________Uszczelnienie wymienione i jak na razie jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się