Skocz do zawartości

Szyszak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szyszak

Osiągnięcia Szyszak

0

Reputacja

  1. Szyszak

    Proszę o analizę logów

    Już poprawiłem 008 dynamiczny, nie zauważyłem że poprzedni jest skopany. Tak, logi po wymianie termostatu. Zmieniony był jakieś 2 miesiące temu, a ostatnio czujnik temperatury bo zaczął zaniżać temperaturę.
  2. Szyszak

    Proszę o analizę logów

    Witam. Tak jak w temacie proszę o analizę i ewentualną diagnozę. Turbo po niedawnym czyszczeniu, termostat zmieniony. Dynamiczne: GRUPA: 000: Log (7 - 000) 001: Log (0 - 001) 003: Log (1 - 003) 004: Log (6 - 004) 005: Log (8 - 005) 008: Log (0 - 008) 010: Log (16 - 010) 011: Log (9 - 011) Statyczne: 000: Log (14 - 000) 001: Log (3 - 001) 003: Log (17 - 003) 004: Log (2 - 004) 007: Log (10 - 007) 008: Log (11 - 008) 011: Log (13 - 011) 013: Log (18 - 013) BS: 000: Log (4 - 000) 003: Log (5 - 003) 004: Log (15 - 004) 011: Log (19 - 011)
  3. Chyba chodzi Ci o dawkę jałową a nie rozruchową. Na rozruchową to o wiele za małe wartości które podałeś. Jałowa niema nic do odpalania. Może zostać te 2,3mg o ile nastawnik będzie wyrabiał ale raczej nie będzie z tym problemu. Skoro świeczki wymieniłeś to standardowo kąt wtrysku do sprawdzenia,zmień filtr paliwa o ile nie był wymieniany,ale może być też że cofa się paliwo.
  4. Jest przekroczony zakres regulacji początku kąta wtrysku paliwa. Ustaw dobrze kąt wtrysku i powinno być ok. Sprawdź jeszcze dawkę paliwa.Pozdro
  5. Kolego miałem identyczne objawy jakie opisałeś. Obawiam się,że sprzęgło będzie znikać coraz częściej.Okazała się kończąca się pompka sprzęgła przy pedale. Po wymianie wszystko ustąpiło
  6. Może immo blokuje dalszą prace silnika. Sprawdź czy po zgaśnięciu silnika nie miga lampka od immobilaizera
  7. Niekoniecznie koniec silnika. Zacznij najpierw od przejrzenia dolotu w poszukiwaniu nieszczelności. Użyj szukajki, było trochę na ten temat. Pozdro
  8. Niestety raczej jest to kończąca się turbina. Wyrzuca olej do wydechu bo uszkodził się uszczelniacz po stronie gorącej, a biały dym to spalany olej. Tak ja Kolega wyżej pisze sprawdź najpierw ile ubywa oleju
  9. Witam! Mam problem ze sprzęgłem, mianowicie po powrocie do domu zatrzymałem się przed garażem, otwarłem go i po powrocie do auta pedał sprzęgła wpadł w podłogę i już się nie cofnął. Tarcze sprzęgła są ściśnięte bo na biegu próba zakręcenia rozrusznikiem ciągnie auto do przodu. Co się mogło uszkodzić? Poradźcie Koledzy Płyn hamulcowy w połowie stanu miedzy min a max
  10. Co do Twojego przypadku z pewnością przyczyną migania kontroli od świec żarowych jest immo. Niepoprawnie został zczytany kod z kluczyka i został zablokowany sterownik silnika. W pamięci błędów immo pojawi się błąd "za mały sygnał z kluczyka" Mam co jakiś czas podobny problem.
  11. Kolego wymieniałem taki czujnik u pompiarza, robi to na miejscu. Zdejmuje dekielek pompy,wymienia na nowy a później ustawia dawkę paliwa. Koszt nie więcej niż 100zł. Ja płaciłem 80zł. Pozdro
  12. Może paliwo wydostaje się z nieszczelnego oringu uszczelniającego śrubę co jest między wyjściami przewodów wysokociśnieniowych. Jedź do pompiarza, zrobi to na miejscu, koszt około 50 zł i niecała godzina roboty.Przechodziłem przez to. Pomyśl nad zmianą mecha bo ci małowiedzący to zaraz chcą regenerować pompę...
  13. Miałem identyczny problem, byłem z tym u pompiarza bo mój mechanik nie miał klucza aby odkręcić tę śrubę. Możesz bez problemu sam wymienić oring, nic później nie trzeba regulować czy ustawiać w pompie. Pozdro
  14. Witam! Mam na imię Krzysiek, pomykam A4 Avant 1,9 Tdi 110Km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...