Szyszak
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Szyszak
Osiągnięcia Szyszak
0
Reputacja
-
Już poprawiłem 008 dynamiczny, nie zauważyłem że poprzedni jest skopany. Tak, logi po wymianie termostatu. Zmieniony był jakieś 2 miesiące temu, a ostatnio czujnik temperatury bo zaczął zaniżać temperaturę.
-
Witam. Tak jak w temacie proszę o analizę i ewentualną diagnozę. Turbo po niedawnym czyszczeniu, termostat zmieniony. Dynamiczne: GRUPA: 000: Log (7 - 000) 001: Log (0 - 001) 003: Log (1 - 003) 004: Log (6 - 004) 005: Log (8 - 005) 008: Log (0 - 008) 010: Log (16 - 010) 011: Log (9 - 011) Statyczne: 000: Log (14 - 000) 001: Log (3 - 001) 003: Log (17 - 003) 004: Log (2 - 004) 007: Log (10 - 007) 008: Log (11 - 008) 011: Log (13 - 011) 013: Log (18 - 013) BS: 000: Log (4 - 000) 003: Log (5 - 003) 004: Log (15 - 004) 011: Log (19 - 011)
-
Chyba chodzi Ci o dawkę jałową a nie rozruchową. Na rozruchową to o wiele za małe wartości które podałeś. Jałowa niema nic do odpalania. Może zostać te 2,3mg o ile nastawnik będzie wyrabiał ale raczej nie będzie z tym problemu. Skoro świeczki wymieniłeś to standardowo kąt wtrysku do sprawdzenia,zmień filtr paliwa o ile nie był wymieniany,ale może być też że cofa się paliwo.
-
[ALL B5] Po wymianie pompy wtryskowej kopci na biało audi a4
Szyszak odpowiedział(a) na lisek8585 temat w Audi A4 B5
Jest przekroczony zakres regulacji początku kąta wtrysku paliwa. Ustaw dobrze kąt wtrysku i powinno być ok. Sprawdź jeszcze dawkę paliwa.Pozdro -
Kolego miałem identyczne objawy jakie opisałeś. Obawiam się,że sprzęgło będzie znikać coraz częściej.Okazała się kończąca się pompka sprzęgła przy pedale. Po wymianie wszystko ustąpiło
-
Może immo blokuje dalszą prace silnika. Sprawdź czy po zgaśnięciu silnika nie miga lampka od immobilaizera
-
Niekoniecznie koniec silnika. Zacznij najpierw od przejrzenia dolotu w poszukiwaniu nieszczelności. Użyj szukajki, było trochę na ten temat. Pozdro
-
Niestety raczej jest to kończąca się turbina. Wyrzuca olej do wydechu bo uszkodził się uszczelniacz po stronie gorącej, a biały dym to spalany olej. Tak ja Kolega wyżej pisze sprawdź najpierw ile ubywa oleju
-
Witam! Mam problem ze sprzęgłem, mianowicie po powrocie do domu zatrzymałem się przed garażem, otwarłem go i po powrocie do auta pedał sprzęgła wpadł w podłogę i już się nie cofnął. Tarcze sprzęgła są ściśnięte bo na biegu próba zakręcenia rozrusznikiem ciągnie auto do przodu. Co się mogło uszkodzić? Poradźcie Koledzy Płyn hamulcowy w połowie stanu miedzy min a max
-
Co do Twojego przypadku z pewnością przyczyną migania kontroli od świec żarowych jest immo. Niepoprawnie został zczytany kod z kluczyka i został zablokowany sterownik silnika. W pamięci błędów immo pojawi się błąd "za mały sygnał z kluczyka" Mam co jakiś czas podobny problem.
-
Kolego wymieniałem taki czujnik u pompiarza, robi to na miejscu. Zdejmuje dekielek pompy,wymienia na nowy a później ustawia dawkę paliwa. Koszt nie więcej niż 100zł. Ja płaciłem 80zł. Pozdro
-
Może paliwo wydostaje się z nieszczelnego oringu uszczelniającego śrubę co jest między wyjściami przewodów wysokociśnieniowych. Jedź do pompiarza, zrobi to na miejscu, koszt około 50 zł i niecała godzina roboty.Przechodziłem przez to. Pomyśl nad zmianą mecha bo ci małowiedzący to zaraz chcą regenerować pompę...
-
Miałem identyczny problem, byłem z tym u pompiarza bo mój mechanik nie miał klucza aby odkręcić tę śrubę. Możesz bez problemu sam wymienić oring, nic później nie trzeba regulować czy ustawiać w pompie. Pozdro
-
Witam! Mam na imię Krzysiek, pomykam A4 Avant 1,9 Tdi 110Km