Skocz do zawartości

grzegorzxl

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorzxl

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorzxl

0

Reputacja

  1. ogólnie elektryka alternatory, rozruszniki ceny różne ale polecam
  2. Ja również potwierdzam profesjonalizm tego warsztatu. Polecam byłem nie z audi ale ze skodą ogarnęli awarię jak trzeba w dodatku bez problemu na miejscu robią alternatory rozruszniki. Cenowo to średnio powiem szczerze ale cóż profesjonalizm kosztuje ;-) Z drugiej jednak strony lepiej dać parę groszy więcej niż użerać się z jakimiś partaczami. Polecam też niezłego fachowca tyle, że mniejszym zapleczem technologicznym ale człowiek kumaty i ogarnia elegancko audiczki jest z łęcznej wiadomośc o nim na priv jak ktoś chce namiar ale powiem Wam, że warto też.
  3. Witam Na początek chciałem przeprosić, że trochę się rozpiszę ale chcę zrobić dokładny opis swojego problemu, a mianowicie: Ostatnio odpaliłem auto i pracowało na wolnych obrotach z rury wydobywał się dymek taki szary ale nie niebieski dodam, że mam usunięty filtr DPF mechanicznie i programowo więc byłem w szoku czemu dymi więc pojechałem do gościa co mi usuwał ten DPF popatrzył podpiął tego vasa i przeleciał wszystkie bloki czyli tak grupa 13 1cyl: -020 2: -1,05 3:-020 4:0,70 grupa 23: 1cyl: -35 2: -45 3: -78 do 90 po przegazowaniu 4:-42 powietrze mówił że powinno być 260mg/h a u mnie jet po chwili od odpalenia 420 mg/H jego diagnoza to pompowtryski do przeregulowania mówił że jak trzeba to wymieni jakieś pieski na pompkach wyczyści EGR czyli umyje bo może nie domyka czy jakoś tak. Moje pytanko brzmi czy to co on proponuje to może rozwiązać ten problem dymienia czy nie naciąga mnie na zbyteczny wydatek. Dodam, że chce abym zostawił autko na całą noc bo musi być całkowicie zimne przed tą regulacją Silnik 1,9 tdi BRB rok 2007 Bardzo proszę Was o pomoc odnośnie mojego problemu. Pozdrawiam
  4. Witam Obecnie mam 95 tys km przebiegu silnik to 1,9 tdi BRB rok 2007 i byłem w ASO dowiedzieć się kiedy robić rozrząd i powiedzieli mi, że najwyższy czas już na to mimo tego co podaje instrukcja na 120000 każą zrobić to prawie że już dowiedziałem się ile taka usługa kosztuje u nich to powiedzieli że mają promocję i koszt roboty to 450 zł plus części części to 540 rozrząd 200 pompa wody 100 pasek osprzętu jakiś jeszcze napinacz i rolka do osprzętu to razem też coś ok 450 ale ten napinacz i rolka to jak będzie trzeba jak nie to nie. Uważam że cena jest dość normalna jak na ASO i tu moje pytanie czy warto robić to u Danelczyka czy szukać gdzie indziej w sumie serwis to raczej powinni się znać. Ale proszę o Wasze opinie co robić i gdzie ewentualnie. Pozdrawiam
  5. Witam mam do Was pytanko potrzebuję ogrzać garaż bo jak coś robię to zimno a mam w ogóle nieogrzewany i chcę kupić taki piecyk jak w temacie w Leroy kosztuje 550 zł trochę dużo ale na prąd powiedzmy jakaś farelka to też wpierdziela dużo prądu a ia wydajność lipna. Proszę Was o poradę czy warto takie coś kupić koleś ze sklepu powiedział, że nie potrzeba dużej wentylacji wystarczy lekko aby powietrze dochodziło tyle to się da najwyżej drzwi dobrze nie domknę leciutko uchylone zostawię i będzie wentylacja. Pozdrawiam
  6. Witam Też miałem to pikanie w poprzednim audi 1,9 AFF 75km i u mnie była to kostka stacyjki dodatkowo przy tym zapalała się kontrolka od abs albo hamulców po wymianie kostki wszystko jest ok. Kupiłem kostkę firmy SWAG podobno bliska oryginału koszt 100 zł. Pozdrawiam
  7. Z tym olejem to jest tak, że mi też niewiele bo niewiele ale przyrastał. Działo się to po każdym zakończonym procesie czyszczenia czy tam regeneracji filtra czyli co ok 500-600km. na miarce przyrastało tak z 2 mm może mniej potem odparowywała ropa i poziom obniżał się lekko. Uważam, że gdy olej Ci przyrasta to pomyśl nad usunięciem tego badziewia. Szkoda silnika i psucia coraz to nowego oleju. Bo wymienisz olej a za kilkaset km już setkę ropy w nim czyli pogorszone właściwości smarne tegoż oleju. Czyli zamiast silnik smarować się olejem silnikowy to ON dla mnie to kicha ten DPF. Teraz przynajmniej nic się nie wypala czy takie tam historie. Pozdrawiam
  8. Witam Wymontowali filtr potem rozcięli go na spawie wybili środek potem zaspawali zapsikali miedzią w sprayu także patrząc nie widać że cokolwiek było robione czujniki powkręcane od dołu to nic nie widać że grzebane było nie wspawywali rurki w środku stwierdzili, że niema potrzeby bo to zbędne. Poskładali to do kupy potem podgrał soft i tyle. Pozdrawiam
  9. Witam koszt mechanicznie usunięty + programowo 1450 zł błędów niema póki co jestem zadowolony chociaż ostatnio już 4 dni nie jeździłem nim jutro mam zamiar się przejechać. Jeżdzę nim nie za dużo gdyż do pracy to mam drugie auto a tym to na pozostałe wypady ale ostatnio tylko praca dom i tyle. Pozdrawiam spoko niema sprawy wiesz jeżeli chodzi o moc to raczej nic się nie zmieniło wydaję mi się, że jest taki bardziej elastyczniejszy tzn. łatwiej się wkręca na obroty ale może to złudzenie nie wiem spalanie może delikatnie spadło ale ja wiem może ze 0,4 l to max. głośniejszy nie jest tylko z tyłu jak się stanie to z wydechu taki trochę inna jak z dpfem był dźwięk ale cichy. Jakbyś miał jakieś pytania to chętni Ci na nie odpowiem w miarę mojej wiedzy. Pozdrawiam
  10. Witam Niewiem jak na sląsku ale w LW Bogdanka to jak jest oferta pracy to nazywa się robotnik pod ziemią i tutaj zależy gdzie jak mechanik to np. robotnik p/z w działe mechanicznym elektrycznym itd. Natomiast jako typowy górnik pracujący przy wydobyciu to robotnik p/z górnik lub w dziale górniczym. Pismo kierujesz do Prezesa kopalni podając pełną nazwę kopalni czyli np. do Sz. P. Prezesa Zarządu LW. "Bogdanka" S.A. piszesz dalej jak każdy list podając swoje wykształcenie, doświadczenie itd. oraz gdzie chciałbyś pracować tam na kopalni jako kto musi to być też niejako powiązane z Twoim wykształceniem. Pozdrawiam i życzę powodzenia
  11. hej dzięki za podpowiedzi ale czy jak centralnym zamknięte i miga dioda w drzwiach od kierowcy radio oryginalnie zamontowane audi concert czy coś takiego to przez tydzień zje mi baterię ? tak iż nie będę mógł go odpalić dodam, że w garażu gdzie stoi jest zawsze nie mniej niż 5 stopni na plusie. Boję się odłączać tego aku czy potem nic się nie pokasuje niedawno miałem usuwany dpf i wgrywany program który go wyłącza czy tam nic się nie pomiesza? Pozdrawiam
  12. Witam Z racji tego iż przyszła niestety zima mam pytanko do Was czy jak powiedzmy zostawię auto w garażu na jakiś tydzień lub troszkę więcej to czy to nie będzie miało negatywnego wpływu na silnik oraz inne podzespoły w moim aucie. Pytam bo to nowocześniejsze auto niż to co miałem wcześniej. Do jeżdżenia mam drugie autko Felicię a mojej audi chciałby zaoszczędzić tej zimowej solanki itp. zimowych atrakcji. Pozdrawiam i jak zwykle liczę na Waszą pomoc.
  13. witam wydaje się, że skoro wszystko przepłukałeś ropą to raczej to poskładać zalać dobrego paliwa ew jakiś dodatek do on co usuwa wodę z ON. Nowy filtr paliwa zamontuj i miejmy nadzieję, że to skończy się na strachu tylko. Pozdrawiam
  14. Witam Mam prośbę do Szanownych Kolegów jakiś czas temu pojawił mi się wyciek na łączeniu metalowej części z plastikowym lejkiem bagnetu więc kupiłem w ASO nowy lejek miarki bagnetu nr 038103663B wytarłem tam wszystko założyłem nowy choć ten stary nigdzie nie był pęknięty. Teraz ostatnio sprawdzam, a tam dalej jest takie trochę mokre jaki jest tam wymiar tego gumowego oringu co ma uszczelnić to połączenie chcę dokupić nowy i założyć w ASO nie występuje jako część proszę Was o pomoc silnik a4 B7 1,9 TDI BRB 2007rok. Pozdrawiam Jest u mnie jest taka gumeczka nałożona na ten metalowy element
  15. Witam ja w tej chwili mam zalany Motul Specific 5W30 504/507 miałem wymianę dosłownie 200 km przed usunięciem dpf więc nie zmieniałem go po tym zabiegu ale niewiem czy jak teraz jest bez DPF to mogę wlać inny czy cały czas lać ten sam. Pewnie lepiej byłoby lać ten 5W40 ale czy to nic nie uszkodzi to może by się jacyś fachowcy z naszego forum wypowiedzieli. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...