Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] VAG błąd 65535 w ster. silnika


woj-o

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wczoraj podpiąłem się VAG'iem żeby powalczyć z połączeniami AIRBAG pod siedzieniem - niestety wygląda że kabelek się poddał.

ALe profilaktycznie wszedłem do ster silnika

i ze zdziwieniem zobaczyłem że mam nast bład:

1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
   37-10 - Faulty - Intermittent

Silnik zachowuje się poprawnie - zero problemów.

Tego błędu VAG'iem się skasowac nie da pytanie jak go się pozbyć

i z czym moze być on związany?

(na czas zabawy z AIRBagiem rozłaczany był aku na 3 godziny, ale to już drugie rozłączenie aku, za pierwszym razem nic takeigo sie nie pokazało.

Jak z tym dalej walczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info. Szukałem na temat "65535" ale nic nie pokazało - tylko problemy ze ster AIRBAGÓw o tym numerze.

Dużo możliwości:

- Turbo przeładowuje czasami bo mam not-laufy (>3 krpm na IVbiegu) (N75 albo grucha się zacina ;) )

a czasami (przeważnie) niedoładowuje - szukam przyczyny - N75, grucha, EGR czy Katalizator ;)

- aku rozłączany - chwilowo masa na lewym słupku tez była rozłączona (może to być to w sumie) - to już moja robota ;)

- auto nie walone, zaworek na ECU - hehe własnie sie dowiedziałem że istnieje - musze go obaczyć - on po prostu jest

czy do czegoś podłączony?

Kontrolka do świec normlanie się zachowuje tzn świeci 0.5 sek po zapłonie i tyle.

To da się koasować jakoś (np odłączyć aku na dłużej ?)

Czy tylko ew ASO i spec sprzęcik za chorą kasę ;) - bo jak tak to chyba olewam a w wolnej chwili

znowu go rozepnę bo musze ten kabelek od Airbaga ustalić bo mnie wkurza kontrolka ;).

P.S. jak wtyczka nei łączy pod siedzeniem to ta czerwona czy żółta (robiłem czerwoną nie pomogło) kabelkami ruszam i czasami pomaga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cos wrzuć fotke jak wygląda ten zaworek na ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytałem świętego Google o ten zaworek i znalzłem że

w starszych TDI ECU było podłączone to vacuum'a i jak kabelek na zewnątrz lub wewnątrz się przedziurawił to ten błąd wyskakiwał - tyl eże moja to rok 97 i nie wiem czy jest "starsza" czy nie ;).

Jeżeli jest to połączenie to je obacze (vacuum może olejem chalapać (przynajniej tak widziałem w astrze 1.7td instalacja vacuu w filmie olejowym była) więc zaworek mogło załatwić.

Ja bym stawiał jednak na chwilowe pozbawienie ECU masy. Nie wiem gdzie to cholerstwo jest masowane ale jak na lewym słupku to miał brak masy przez jakiś czas jak podpinałem sobie kabelki ;).

Szczególnie że jest wyrażnie w log - usterka przejściowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...