marqs85 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam, wczoraj wymieniłem filtr paliwa, odpiołem wszystkie wężyki po czym wykręciłem filtr od korpusu po czym poskładałem w odwrotnej kolejności przelewając ropę ze starego do nowego. Problem pojawił się rano kiedy przy porannym odpalaniu w garaży ocieplanym ciężko palił, kręciłem z 4 sek. , ale myślałem że może wszystko wróci do normy po przejechaniu odcinka 40km i po całym dniu postoju wieczorem odpalenie też nie było od przekręcenia. Również kręciłęm go dłuższą chwilę po czym zaczął nierówno przez chwile pracować i po dodaniu gazu było już ok. Zastanawiam się czy gdzieś nie łąpie lewego powietrza, zaznaczam że na dwóch wężach były takie dziwne ściski z zapadkami a teraz założyłem zwykłe skręcane. Dodam że wykręcałem również tą śrobkę w korpusie filtra z tą miedzianą podkładką. Być może ona robi robotę? kupię ją w sklepie czy tylko ASO? Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
marekg Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam, wczoraj wymieniłem filtr paliwa, odpiołem wszystkie wężyki po czym wykręciłem filtr od korpusu po czym poskładałem w odwrotnej kolejności przelewając ropę ze starego do nowego. Problem pojawił się rano kiedy przy porannym odpalaniu w garaży ocieplanym ciężko palił, kręciłem z 4 sek. , ale myślałem że może wszystko wróci do normy po przejechaniu odcinka 40km i po całym dniu postoju wieczorem odpalenie też nie było od przekręcenia. Również kręciłęm go dłuższą chwilę po czym zaczął nierówno przez chwile pracować i po dodaniu gazu było już ok. Zastanawiam się czy gdzieś nie łąpie lewego powietrza, zaznaczam że na dwóch wężach były takie dziwne ściski z zapadkami a teraz założyłem zwykłe skręcane. Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc. Na pierwszy ogień popatrz czy nie uszkodziłeś przewodów ściągając stare zaciski i zakładając nowe opaski zaciskowe. Może gdzieś lekko przeciąłeś przewód i powoli łapie powietrze. Druga opcja to zaworek zwrotny na filtrze, może popraw jego mocowanie jeszcze raz. U mnie kiedyś pomogło.
TomiBoy Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Siemka wydaje mi sie ze to typowy objaw lapanie albo lewego powietrza albo jest poprostu zapowietrzony poprzez wymiane filtra [br]Dopisany: 28 Październik 2009, 23:27_________________________________________________Na wlaczonym silniku poluzuj przewody z wtryskow po kolei najpie jeden odpowietrz poznij drugi i zobaczysz a jak to nie pomoze to juz musi gdzies lewe powietrze chwytac
rikardo Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam, wczoraj wymieniłem filtr paliwa, odpiołem wszystkie wężyki po czym wykręciłem filtr od korpusu po czym poskładałem w odwrotnej kolejności przelewając ropę ze starego do nowego. Problem pojawił się rano kiedy przy porannym odpalaniu w garaży ocieplanym ciężko palił, kręciłem z 4 sek. , ale myślałem że może wszystko wróci do normy po przejechaniu odcinka 40km i po całym dniu postoju wieczorem odpalenie też nie było od przekręcenia. Również kręciłęm go dłuższą chwilę po czym zaczął nierówno przez chwile pracować i po dodaniu gazu było już ok. Zastanawiam się czy gdzieś nie łąpie lewego powietrza, zaznaczam że na dwóch wężach były takie dziwne ściski z zapadkami a teraz założyłem zwykłe skręcane. Dodam że wykręcałem również tą śrobkę w korpusie filtra z tą miedzianą podkładką. Być może ona robi robotę? kupię ją w sklepie czy tylko ASO? Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc. Tą miedziana podkładkę po każdym odkręceniu śrubki powinno się założyć nową i tu może być problem. Podkładkę kupiłem w zwykłym sklepie z częściami.
kudalty66 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A może zaworek zwrotny dostał jakis smiecik i nie trzyma??? wyczyść jeszcze raz wszelkie powierzchnie styku wezyków i filtra,.
Gość Mr. Axe Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Siemka wydaje mi sie ze to typowy objaw lapanie albo lewego powietrza albo jest poprostu zapowietrzony poprzez wymiane filtra Ja po wymianie filtra miałem identyczny objaw, kręciłem długo i czasami bezskutecznie, ponieważ się układ zapowietrzył Odpowietrzyłem u mechanika i było oki
Musashi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 najpierw porzadnie odpowietrz uklad zasilania paliwem, załóż porzadne zaciski na przewody.
Gość Mr. Axe Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 najpierw porzadnie odpowietrz uklad zasilania paliwem, załóż porzadne zaciski na przewody.
1985_Krzysztof Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 spróbuj wymienić zaworek zwrotny ja maiłem z nim problem założyłem nowy który okazał się lipny dopiero drugi jest ok. sprawdź też inne przewody paliwowe mogą być gdzieś przetarte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się