Krzyh00 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Od kilku dni jestem w posiadaniu A4 Avant z silnikiem AFN. Nie podoba mi sie reakcja na gaz, brak jest reakcji na gaz przy pierwszych 2-3cm skoku, dopiero prawie od połowy czuc ta reakcje. Szczegolnie upierdliwe to jest przy ruszaniu, ruszam samym sprzeglem, jak puszcze i naciskam gaz to auto sie zmula, dopiero reaguje gdzies od 2-3cm wychylenia, to samo po zmianie biegu, jak nie wcisne juz przy zmianie biegu gazu gdzies do polowy to o dynamicznej jezdzie mozna zapomniec. Nie wiem czy "ten typ tak ma" czy mam gdzies szukac usterki? jezeli tak to gdzie? Dodam ze na wolnych obrotach jak dodaje gazu to obroty delikatnie rosna ale bardzo niechetnie. Moze jest jakas mozliwosc wyregulowania gazu zeby bral juz od poczatku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertb_s 0 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 ten typ tak nie ma na pewno, powinien reagować na gaz od początku. Jaka jest przyczyna-na razie nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 tyle w temacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_1188 0 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 może przepływomierz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 będziecie tak panowie wróżyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 dzis podpialem pod vaga nie wykazalo zadnych bledow silnika, tak jak mowie na wolnych obrotach reaguje dosc ospale ale reaguje juz od delikatnego wcisniecia (podejrzewam ze diesel tak ma, do tej pory jezdzilem benzyna), ale po zmianie biegu musze dac gaz prawie do polowy zeby przyspieszyc, nie wiem czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 na jałowym biegu obrotomierz też zaczyna się wkręcać przy naciśnięciu gazu prawie do połowy? Jeśli tak, to może być winny potencjometr gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 jedyne do czego moge porownac to 90 konny tdi u znajomego w golfie 3 i tam wydaje mi sie ze reakcja na gaz jest duzo lepsza mimo ze moc i moment odczuwalnie mniejsze jak juz sie da gazu do oporu. na jałowym na gaz reaguje mimo ze z lekkim opoznieniem to juz od lekkiego dotkniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się