studnia1 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 jakie są zawory w 1,6 ADP i czy można je ustawiać .Dlatego pytam bo im sie robi zimniej to auto rano gorzej odpala ,wymieniłem świece ,filtry ,kable a i tak mu nic niepomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 jakie są zawory w 1,6 ADP i czy można je ustawiać .Dlatego pytam bo im sie robi zimniej to auto rano gorzej odpala ,wymieniłem świece ,filtry ,kable a i tak mu nic niepomogło. hydrauliczne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 jakie są zawory w 1,6 ADP i czy można je ustawiać .Dlatego pytam bo im sie robi zimniej to auto rano gorzej odpala ,wymieniłem świece ,filtry ,kable a i tak mu nic niepomogło. dlaczego uwazasz ze wine ponosza tutaj zawory? na upartego można sprawdzic ciśnienie sprężania podłącz Vag-a może coś "klęknęło" częsta winę ponosi tutaj czujnik od wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 W tym temacie również obstawiam czujnik temperatury silnika. Weź jakiś omomierz i sprawdź rezystancję czujnika. Uszkodzony czujnik może wysyłać zły sygnał do sterownika silnika, np. silnik masz zimny a czujnik stwierdza że masz ciepły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tw182 1 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a jaka powinna byc rezystancja tego czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Rezystancja maleje wraz ze wzrostem temperatury ale mierząc w temperaturze ok 18 st. celcjusza to powinieneś mieć na jednej parze styków około 2,4 kOhm a na drugiej około 1,24 kOhm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tw182 1 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 dzieki [br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 00:27_________________________________________________zmierzyłem dzisiaj rezystancję na zimnym silniku, wyszło 4.69 i 2.06 kOhm, jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Moim zdaniem czujnik jest ok. A czy przypadkiem nie ubywa Ci cieczy chłodzącej? Mój kolega miał właśnie duże problemy z rozruchem zimnego silnika. Winna okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą. Okazało się że płyn chłodzący dostawał się do komory spalania. Wymienił uszczelkę i problem zniknął. Oczywiście nie twierdzę że masz to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się