Kozi Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam, Przyznam szczerze, że nie mam niepokojących objawów. Zmieniłem w poniedziałek termostat, autko zaczęło się grzać do 93 - 94 stopni. Teraz mniej pali, i ładniej się zbiera. Logi zrobiłem z ciekawości. Martwią mnie różnice w oczekiwanym i rzeczywistym doładowaniu. Szczególnie duże różnice zaznaczyłem na czerwono. Co ciekawe, nie idzie tego wyłapać w trakcie jazdy. Mam się czym martwić, czy wszystko jest OK? Group A: '011 TIME RPM Absolute Pres. Absolute Pres. Duty Cycle % 0.39 1176 1428.0 1091.4 24.7 0.79 1323 1417.8 1122.0 24.7 1.17 1470 1417.8 1162.8 24.7 1.57 1617 1417.8 1234.2 24.7 1.97 1743 1397.4 1295.4 24.7 2.37 1869 1397.4 1387.2 27.9 2.78 1680 1020.0 1356.6 24.7 3.16 1239 1030.2 1213.8 24.7 3.56 1197 1040.4 1142.4 24.7 3.96 1218 1407.6 1111.8 24.7 4.34 1239 [color=red]1591.2 1132.2[/color] 24.7 4.74 1302 [color=red]1621.8 1162.8[/color] 25.5 5.14 1386 1672.8 1224.0 25.9 5.54 1449 1723.8 1305.6 25.9 5.94 1554 1764.6 1407.6 24.7 6.33 1638 1805.4 1530.0 25.1 6.73 1764 1846.2 1703.4 25.9 7.13 1869 1917.6 1866.6 31.9 7.51 1995 1999.2 2080.8 39.4 7.91 2121 2101.2 2264.4 50.6 8.31 2247 2182.8 2315.4 51.8 8.71 2373 2244.0 2284.8 53.8 9.11 2499 2284.8 2284.8 56.2 9.51 2625 2315.4 2325.6 57.4 9.91 2751 2335.8 2376.6 59.8 10.31 2877 2366.4 2427.6 61.0 10.69 3003 2386.8 2448.0 63.0 11.09 3129 2417.4 2448.0 63.4 11.49 3234 2437.8 2458.2 63.4 11.88 3339 2458.2 2478.6 64.1 12.28 3465 2478.6 2488.8 64.5 12.68 3570 2499.0 2488.8 64.9 13.08 3675 2499.0 2478.6 64.5 13.48 3780 2499.0 2448.0 64.1 13.86 3864 2499.0 2437.8 63.4 14.26 3969 2499.0 2427.6 63.0 14.66 4053 2499.0 2437.8 62.2 15.04 4137 2499.0 2448.0 62.2 15.44 4221 2499.0 2448.0 61.4 15.84 4305 2499.0 2458.2 61.8 16.24 4389 2499.0 2468.4 62.2 16.64 4473 2499.0 2488.8 61.8 17.03 4515 2499.0 2499.0 62.2 17.43 4599 2356.2 2509.2 69.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 wszystko jest OK ... to sa logi z BRD na pokladzie ... ? ile PS i Nm mozesz zrobic caly zestaw logow dynamicznych 001 003 004 008 010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Te turbiny sie wolno rozkrecają tym bardziej w takich starszych motorach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozi Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Dzięki za uspokojenie http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b5_b5_afn_na_turbo_brd_bez_kata-t94324.0.html;msg1075134#msg1075134 - tu masz link do wykresu. Parametry autka w moim podpisie: 145KM 312Nm Logi pozostałych grup - oki, zrobię w weekend. Powiedz mi tylko, czy to z ciekawości, czy chcesz zerknąć na inne parametry autka?[br]Dopisany: 05-11-2009, 10:23:03_________________________________________________ Te turbiny sie wolno rozkrecają tym bardziej w takich starszych motorach... Nie narzekam , subiektywne odczucie jest takie, że jest lepiej niż jak miałem susz z AWX. Szkoda że nie mam nałożonych wykresów, można by porównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 co do logow to jedno i drugie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozi Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Hej, więc zapraszam : http://img4.imageshack.us/img4/5738/logi111109.png http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t102600.0.html :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się