marioti 1 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 hello.. Szukałem sporo na necie ale jakoś nie znalazłem wiele informacji na temat pakietów jakimi ABT tuningowała jednostki jak w temacie. Wiem np. że: pakiet 1 - tylko chip i moc podniesiona do 200KM Pakiet 2 - to chip, większe turbo, intercooler, kierownica zimnego powietrza, itp. moc to już 240KM ... z tego co znalazłem to jeszcze była 3 - moc coś ponad 300KM. Czy ktoś ma jakieś dokładniejsze dane. Chętnie bym zdobył trochę więcej info na ten temat. Dzięki i pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi1.8tquattro 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 masz juz zmieniony chip?? wiez jak on wyladał moze bo ja mam takie same auto i jestam wlasnie w fazie zmieniania [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 13:49_________________________________________________numer mojego sterownika to 0261 203 550/551 a numer tej zmienionej pamieci to 335996 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 z tego co znalazłem to jeszcze była 3 - moc coś ponad 300KM. ...nie trzeba być inżynierem,żeby wiedzieć,co zrobić by osiągnąć takie moce-wystarczy troszkę wiedzy o tuningu do zbliżenia się do 300 potrzeba duże turbo,duże wtryski,mocniejsze wałki ,korby i tłoki,wydajnieszą pompę paliwową,ale do tego dochodzi jeszcze osprzęt jak wytrzymalsze sprzęgło i reszta pasków,by duży moment nie popsuł wszystkiego przy pierwszym starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 z tego co znalazłem to jeszcze była 3 - moc coś ponad 300KM. ...nie trzeba być inżynierem,żeby wiedzieć,co zrobić by osiągnąć takie moce-wystarczy troszkę wiedzy o tuningu do zbliżenia się do 300 potrzeba duże turbo,duże wtryski,mocniejsze wałki ,korby i tłoki,wydajnieszą pompę paliwową,ale do tego dochodzi jeszcze osprzęt jak wytrzymalsze sprzęgło i reszta pasków,by duży moment nie popsuł wszystkiego przy pierwszym starcie walki, korby i tloki mozna sobie darowac bo seryjne wystarcza do 300KM w AEB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 walki, korby i tloki mozna sobie darowac bo seryjne wystarcza do 300KM w AEB zapomnaiałem,że tam kucizna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 no ale chyba parę osób ma 300km na forum w 1.8t nie aeb tylko nowsze roczniki i nie nic nie zakuwało ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Seryjne korby i tłoki straczają spokojnie do 300KM i nie tylko w AEB, ale we wszystkich 1,8T. Zakuwa się dopiero przy mocach większych niż ta wartość. Poziek miał niecałe 310KM na seryjnych bebechach. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 i jeszcze kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 i jeszcze kolektor nie rozdrabniajmy się na drobne-bo i wałki,wydech i parę innych dupereli-to jest kucyk do kucyka,który niewiele zmieni w seryjnym aucie,jako pojedynczy element,bo przyrost 7 koni i 15 niuta- nikt pod butem nie wyczuje,ale jak już się reza wszystko,całość w zestawieniu daje zdumiewające efekty,o czym dobrze wiedzą wszyscy posiadacze 1,8T ,którzy "coś" tam mają pozmieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 i jeszcze kolektor nie rozdrabniajmy się na drobne-bo i wałki,wydech i parę innych dupereli-to jest kucyk do kucyka,który niewiele zmieni w seryjnym aucie,jako pojedynczy element,bo przyrost 7 koni i 15 niuta- nikt pod butem nie wyczuje,ale jak już się reza wszystko,całość w zestawieniu daje zdumiewające efekty,o czym dobrze wiedzą wszyscy posiadacze 1,8T ,którzy "coś" tam mają pozmieniane Do seryjnego oczywiscie ze nie ale do ELIMINATORA czy GT28 jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się