ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam. Dziś wymieniłem przepływomierz. Teraz pytanie za 100 pkt. : Czemu wart. na VAGu z lmm (LOGI DYN.) są jednakowe: z odpiętym lmm, podpiętym starym(uszkodzonym) i nawet z nowym ??? [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 21:22_________________________________________________Po resecie w 10[ADAPTATION] kanał 00 >>> 000 >>> SAVE Obroty kilka razy zatrzymały się ~1100 RPM po czym opadły na ~850RPM Czy sterownik po wymianie przepływomierza potrzebuje trochę czasu żeby się "nauczyć" nowego ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Podstawowe pytanie Przepływomierz wymieniłem na : 1 oryginał 2 zamiennik :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 nr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Teraz już nie pamiętam na którym kanale są wskazania przepływki ale jeśli sprawdzasz odpowiedni kanał i wartości nie zmieniają się na starym jak i na nowo podpiętym przepływomierzu to może oznaczać że wiązka lub wtyczka ma przerwę. Jeszcze napisz ile wynosi to wskazanie, i który kanał sprawdzasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Teraz już nie pamiętam na którym kanale są wskazania przepływki ale jeśli sprawdzasz odpowiedni kanał i wartości nie zmieniają się na starym jak i na nowo podpiętym przepływomierzu to może oznaczać że wiązka lub wtyczka ma przerwę. Jeszcze napisz ile wynosi to wskazanie, i który kanał sprawdzasz ? gr. 003 Wstawię zaraz loga z tej gr. ale mam tylko ze starego lmm[br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 22:43_________________________________________________003 DYN 003 STAT 003BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Czy sterownik po wymianie przepływomierza potrzebuje trochę czasu żeby się "nauczyć" nowego jesli chodzi ci o "wyuczenie" nowej przeplywki-nie istnieje cos takiego-przeplywka to w skrocie przewod,ktory sie nagrzewa,a przeplywajace powietrze studzi go do okreslonych temperatur,co ECU odbiera jako wartosci,wyswietlane w Vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Czy sterownik po wymianie przepływomierza potrzebuje trochę czasu żeby się "nauczyć" nowego jesli chodzi ci o "wyuczenie" nowej przeplywki-nie istnieje cos takiego-przeplywka to w skrocie przewod,ktory sie nagrzewa,a przeplywajace powietrze studzi go do okreslonych temperatur,co ECU odbiera jako wartosci,wyswietlane w Vagu To dlaczego zawsze te wskazania są jednakowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 aq skad pewnosc,ze stara przeplywka jest zla?moze nie jest i dlatego wartosci sa takie same... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tutaj LOG bez przepływki ( z odpietą wtyczką) [br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 22:59_________________________________________________ aq skad pewnosc,ze stara przeplywka jest zla?moze nie jest i dlatego wartosci sa takie same... W serwisie w którym zajmują się wyłącznie samochodami grupy VAG (nie ASO) tak stwierdzono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 a masz logi starej i nowej do porownania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Powiem tak: był problem z obrotami,dokładniej mówiąc po wciśnięciu sprzęgła lub podczas postoju i dodaniu gazu(no i oczywiście puszczeniu) obroty czasami nie zatrzymywały się na ~850 tylko spadały niżej ( nawet niekiedy na 500RPM!) teraz już się tak nie dzieje (no może czasami spadną na ~750-800RPM)[br]Dopisany: 06 Listopad 2009, 23:09_________________________________________________ a masz logi starej i nowej do porownania? Nowe logi będą jutro,bo dziś niestety nie było tyle czasu Jeszcze jedno pytanie:Loguję poprawną grupę ? Tzn. 003 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 tak,tylko w 003 powinienes miec w poz 1 obroty,poz 2 wartosci domyslne ,poz 3 wartosci rzeczywiste ale glowy bym nie dal co do pozycji-bo dawno temu robilem logi w 1,6 i nie pamietam-ale na pewno 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 tak,tylko w 003 powinienes miec w poz 1 obroty,poz 2 wartosci domyslne ,poz 3 wartosci rzeczywiste ale glowy bym nie dal co do pozycji-bo dawno temu robilem logi w 1,6 i nie pamietam-ale na pewno 003 No ale w gr. 003 mam w 2 poz. wart. z lmm, a w 3 "LOAD" czyli wg. mnie to ile nacisnąłem pedał gazu (dałem przy logu do podłogi i jest 100%) Może to nie ta grupa? Może cały czas loguje tylko wart. domyślne i przez to cały czas są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 na pewno 003 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 na pewno 003 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html Czyli w gr. 003 mam poz.2 przepływka, 3 poz. potencjometr(przepustnicy a raczej przy pedale gazu)[br]Dopisany: 07 Listopad 2009, 14:51_________________________________________________To gdzie wart. rzeczywiste a gdzie domyślne ? Gdzieś czytałem że dla silnika 1.4-1.6 w gr.101 podczas jazdy na 3 biegu ze wciśniętym pedałem gazu do podłogi(log dyn.) przy 3000RPM lmm powinien wskazywać 50-70 mg/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 ja tez wymieniałem przepływkę na ori bo mi dużo zaczął palić w vagu wykasowałem błąd przegoniłem auto tyle a teraz spalanie mam w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Ale mi pali w normie. Którą grupę logowć by sprawdzić wskazania rzeczywiste lmm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 mozesz zrobic 002 i 003 -w okolicach odcinki ,powinno pokazywac okolo 80% ,jaka przedstawia wartosc mocy auta,przy mocy Twojego silnika,nie bedzie to trudne-ok 80 g/s,okolo odcinki-jesli pokazuje mniej niz 60-70,to juz jej koniec...ewentualnie cos z wiazka przewodow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 mozesz zrobic 002 i 003 -w okolicach odcinki ,powinno pokazywac okolo 80% ,jaka przedstawia wartosc mocy auta,przy mocy Twojego silnika,nie bedzie to trudne-ok 80 g/s,okolo odcinki-jesli pokazuje mniej niz 60-70,to juz jej koniec...ewentualnie cos z wiazka przewodow... No to według logu zamieszczonego powyżej przy ~4800RPM mam ~ 70g/s. Co 1000 RPM wskazanie MAF rośnie o ok.15g/s. Ocięcie jest na 6500RPM, to by wyszło ok. 90-95g/s co w moim przypadku daje 90-95% czyli chyba (nawet chyba ponad normę) Dziwi mnie tylko czemu po odpięciu wtyczki jest to samo i czemu nie pojawia się jakiś błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 z odpieta wtyczka bylo 56 g/s-wiec moze to jest jakas "awaryjna" dawka,w razie ,jakby sie wtyczka odpiela podczas jazdy,albo cos z przeplywka stalo-wtedy komputeri tak bedzie ustalal dawke paliwa,bo jesli nic by nie pokazywalo-nie moglby ustalic dawki-ale to moja teoria i wcale nie musi byc prawdziwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się