ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Ale 56 g/s było dopiero przy 4000 RPM to jeszcze daleko do odcięcia
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 dopiero teraz to zauwazylem...troche dziwne [br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 11:24_________________________________________________a moze masz cos na "krotko" podpiete-przyjzyj sie przewodom,czy nie ma zadnej naprawy kabla od wtyczki
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Najbardziej mnie dziwi że jest tak samo z lmm i bez. I czemu nie wywali błędu jak go wypnę.
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Najbardziej mnie dziwi że jest tak samo z lmm i bez. I czemu nie wywali błędu jak go wypnę. w B6 ,jak wypniesz przeplywke,to zapali sie kontrolka od ESP,dzisiaj bede robil swoje auto,to zobacze,jak wygladaja logi z przeplywki u mnie z odpieta wtyczką,oczywiscie wartosci beda inne,ale zobacze,czy pokazuje cokolwiek ,jak odepne wtyczke
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Ok to sprawdź jak możesz co pokazuje, bo u mnie widzisz jest to samo[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 12:50_________________________________________________Dziś jeszcze raz zrobione logi: gr.003 dyn. z lmm: gr.003 dyn. bez lmm: gr.002.003.101 stat. z lmm: gr.002.003.101 stat. bez lmm: Jak widać w logach stat.(gr.002.003.101) po odpięciu lmm wart, są trochę większe, a w logach dyn. są identyczne Po odpięciu lmm jednak pojawiają się błędy: Sunday, 08 November 2009, 13:42:03 VAG-COM Version: Release 409.0-US Control Module Part Number: 3B0 906 018 A Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0009 Software Coding: 08001 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 35-10 - - - Intermittent
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 u mnie ,jak odepne przeplywke-pokazuje 0,00 w calym zakresie obrotow-blad ten sam 16486
ROBERT Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 u mnie ,jak odepne przeplywke-pokazuje 0,00 w calym zakresie obrotow-blad ten sam 16486 No to u mnie przechodzi na wart. fabryczne(awaryjne) które w logach dynamicznych są prawie identyczne ze wskazaniem lmm, jedyna różnica jest na wolnych obrotach kiedy to pokazuje minimalnie więcej[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 20:56_________________________________________________Witam. Dziś jeszcze raz zrobiłem logi dyn. 003. Są różnice. Nowy lmm pokazuje nieco mniej niż przy odpiętej wtyczce, czy tak ma być ? Log bez lmm(odpięta wtyczka): Log z nowym lmm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się