Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nie mam mocy


arkadaus

Rekomendowane odpowiedzi

witam szanowne grono kolegow!!!Na samym poczatku musze wspomniec ze jestem kompletnym nowicjuszem zarowno w temacie Audi jak i silnkow turbodoladowanych.Zaczne od poczatku,tak sie zlozylo ze stalem sie wlascicielem Audi a4,moze wiekszosc sie zdziwi ale do tej pory mialem tylko wloskkie bolidy w posiadaniu(ostatnio alfa 155 2,5 v6,niestety po ladowaniu na dachu nie nadawala sie do dalszej eksploatacji :thumbdown:)ale nie o to chodzi.Zakupilem a4.I jak to z nowym autem,olej,filtry i (kur...)pasek rozrzadu.Majac ogolne pojecie o silnikach spalinowych(przy alfa romeo jest to niezbedne :>)zrobilem wszystko sam.Lubie sie grzebac.Moja a4 jest z 1995 roku.rolka napinacza,ktora kupilem kompletnie nie pasowala pomimo ze w serwisie-sklepie pan sprawdzal 3 razy czy dobra(wloskie doswiadczenia).Zmienilem wiec tylko pasek bedac dobrej mysli,niestety moje Kochanie wzielo auto i pojechalo na zakupy!!!!!Pasek spadl(rozlaczyl sie napinacz z rolka)i zdemolowal mi 12 zaworow.Jak wspomnialem mam ogolne pojecie o silnikach,kupilem 12 zaworow,wymienilem.Jest gitara.Nic nie stuka,nie puka dziala na zimnym silniku uzyskalem 14,5 atm cisnienia na kazdym cylindrze(przed robota mialem po 12)turbo dmucha w granicach 0,55 ale auto nie chce jechac.Pod gorke trzeba redukowac do 2,masakra.Powinno w granicach 8s setke osiagac a ok 14 mi sie zbiera.I tu moje pytanie,zauwazylem ze rozrzad jest o przyslowiowy jeden zabek zle zlozony ,CZY TO MOZE BYC PRZYCZYNA BRAKU MOCY W A4?Na 4 biegu auto nie ma szans na osiagniecie 4,5 tys obrotow.!!!POratujcie dobra rada,Prosze.Wiem ze trzeba forum przegladac,szukac itp.Nic nie znalazlem co moglo bymi pomoc.Sorki za te rozpisywanie sie ale inaczej nie umiem.Dzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanika to nie Twoja mocna strona :tongue4: jak lubisz grzebać to spraw kobiecie radość :polew::wink4: