Jump to content

[B5 AFB] Problem z (turbiną, ciśnieniem) mocą


maxbmx
 Share

Recommended Posts

1. Silnik wydaje dziwny dźwięk (chyba turbina) po takim zabiegu:

Na postoju wciśnięcie gazu do 4tys i odpuszczenie.

przy zmniejszaniu się obrotów słychać jak gdyby coś wpadało w wibracje/ocierało o coś.

2. Co jakiś czas zdarza się że auto nie ma mocy!

Czyli:

Na 4 biegu przyspieszając od 1500obr/min ładnie ciągnie do około 2800 obr/min po czym nagle traci całą moc i już nie ciągnie (muli).

Logi i wykres w wygodniejszej formie -> http://spreadsheets.google.com/pub?key=tK4dB6KjWMR4rO8fvjOfLFA&gid=0

42199843.gif

84423319.gif

82872772.gif

24379447.gif

Co się dzieje? :(

[br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 21:48_________________________________________________ups.gif

Okey, po tym logu sam moge dojść do tego że coś złego dzieje się z ciśnieniem z turbiny...

Co się dzieje? :([br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 21:55_________________________________________________oimg?key=0Amy4r_8KqNRAdEs0ZEI2S2pXTVI0ck84ZnZqT2ZMRkE&oid=1&v=1258664776267

HELP! :([br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 22:06_________________________________________________http://spreadsheets.google.com/pub?key=tK4dB6KjWMR4rO8fvjOfLFA&gid=0

Logi i wykres w wygodniejszej formie...

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na zapieczone kierownice w turbinie. Na niektórych logach jakaś tam reakcja na sterowanie jest, ale generalnie praktycznie się nie ruszają i ciśnienie doładowania przekracza granice regulacji - stąd tryb awaryjny i 00575 w sterowniku silnika.

Link to comment
Share on other sites

Nie możliwe ze w ogole sie nie ruszają bo auto tylko czasem muli.

No i skąd ten dziwny dzwięk z turbiny przy odejmowaniu gazu? (jak by cos wpadało w wibracje)

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tK4dB6KjWMR4rO8fvjOfLFA&gid=0 - wykres pracy na gorze KLIK "wykres"[br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 23:18_________________________________________________PASSAT 2,5 TDI turbo spooling - taki dzwięk

Link to comment
Share on other sites

Im szybciej zdemontujesz turbine i sprawdzisz w jakim stanie jest wirnik i VTG - tym lepiej

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...