Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] PROSZĘ O POMOC W BŁĘDACH


grzesu3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przeszukałem forum i jedyne co udało mi się zaleźć to błąd 16500 (dotyczy czujnika G62 (temp. płynu chłodzącego) - niedopuszczalna wartość sygnału. Możliwe uszkodzenie czujnika, zapewne auto też więcej pali. Sprawdz czy wtyczkę i styki jak po przeczyszczeniu nic to nie da czujnik do wymiany).

W przypadku pozostałych 3 błędów nie było prawie nic. Chodź błąd 19967 może dot. przepustnicy, ale też nie jestem pewien :wallbash:

Drodzy koledzy czy mogę je skasować i czy nic się nie stanie ? (zielony jestem jeśli chodzi o diagnostykę VAG)

4 Faults Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17972 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1564 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZELKĄ POMOC :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

17978 - Zablokowany komputer sterujący pracą silnika, instalacja immobilaisera

17972 - Zespół sterowania przepustnicy

17967 - Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy

Na moje niedoświadczone oko zacznij od przeczyszczenia przepustnicy i zaadoptowaniu jej vagiem.

Z immo może jakieś kabelki obok stacyjki wymagają sprawdzenia

Poza tym masz prawdopodobnie niezarejestrowanego Vag'a :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie

16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Dorwałem innego VAGA.

Pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kasuj i zobacz,czy sie pojawia,a oprucz bledow jeszcze jakies niepokojace objawy?

Właśnie tak zrobię, tylko czy są jakieś zasady odnośnie po jakim czasie podpiąć VAGa ponownie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

W zasadzie vaga podpinam jak coś mnie niepokoi :rolleyes:

Przejedź 100 - 200 km i sprawdź ponownie

Pozdrawiam KKKC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź 100 - 200 km i sprawdź ponownie

ja uwazam,ze ECU jest w stanie zaadaptowac wszystkie zmiany,na plus i te na minus w przeciagu 5-cio minutowej jazdy normalnym stylem jazdy-po tym czasie,jesli jest jakas usterka-blad wyskoczy na pewno,nawet jesli blad jest sporadyczny... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...