Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Witam Malutki Problemik audi a4 b6 sedan


babok123

Rekomendowane odpowiedzi

1GfWwS.jpg

witam kupiłem samochód jakis tydzien temu no i w tym tkwi problemik sprawy blacharskie silnik ok wszystko gra:D

teraz jak go sprawdzic co ma do wymiany filtry oleje pasek itp czy cos jeszcze :)

no i czy do wymiany zarówki w kierunku musze zdejmowac zderzak bo kumpel mi tak doradził al chyba da sie to jakos ominąc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"no i czy do wymiany zarówki w kierunku musze zdejmowac zderzak bo kumpel mi tak doradził"

noo to mnie rozwalilo na lopatki :polew: :polew: :polew: :polew:

po 1. nie musisz zdejmowac zderzaka

a po 2. od takich problemów jest inny dział :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1GfWwS.jpg

witam kupiłem samochód jakis tydzien temu no i w tym tkwi problemik sprawy blacharskie silnik ok wszystko gra:D

teraz jak go sprawdzic co ma do wymiany filtry oleje pasek itp czy cos jeszcze :)

no i czy do wymiany zarówki w kierunku musze zdejmowac zderzak bo kumpel mi tak doradził al chyba da sie to jakos ominąc :D

kolego daj to komuś do przeczytania, a potwierdzi, że nie da się bez znaków interpunkcyjnych tego zrozumieć...

co do problemów:

żarówkę wymienisz wyciągając lampę... 4 śruby torx 20 (dwie na górze, dwie na dole) i lampa w rękach... a i bez tego ludzie sobie radzą

co do rozrządu to Twoja decyzja... zwykle się wymienia po kupnie

Ja zaufałem zgodności swojej książki serwisowej z historią z ASO i nie zmieniałem - na razie 50.000km pękło...

Powinny być wpisy w książeczce, w bazie ASO i naklejka na pasie przednim (gdzieś przy chłodnicach - w widocznym miejscu)

tylko jeśli rozrząd miałeś zmieniany przy 120tyś... teraz masz powiedzmy 177tyś :naughty: a w rzeczywistości 240tyś to masz problem... bo jest do wymiany, a o tym nie wiesz...

Przekręcenie licznika w tym aucie to pikuś i dlatego wszyscy wymieniają po zakupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D książkę serwisową mam niby pisze ze wymieniony został przy 169 000 w tym momencie mam 175 000 :ślina:

Sory za takie lepione zdania ale potrzebuje szybkich informacji :wallbash::D

no to jeszcze tylko dodam że przebiegi od 168.000 do 177.000 są ulubione wśród handlarzy... polecam znaleźć kogoś kto sprawdzi historię w serwisie AUDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do serwisu i podaj im VIN to Ci powiedzą dokładnie co ijak :cool1: o ile auto było serwisowane :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety masz tłumik drgań paska rozrządu... i też masz stary napinacz paska wielorowkowego bo do końca bodajże 2003 były... po cenach TOM77 na oryginałach oba paski + wszystkie kółka i napinacze wyjdą ok. 1300zł

może ciut mniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...