Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wycieraczki przednie problem


siwsol

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem po wlaczeniu wycieraczek przednich za pierwszym machnieciem ida do na dol do swojej naturalnej pozycji do konca do gory i zostaja na dole tak mniej wiecej ze 4 cm od pozycji naturalnej .Dzieje sie tak zawsze nie wiem co moze byc problemem i prosilbym jezeli ktos ma taki problem niech da znac gdzie tkwi szkopuł

posiadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeżo autko kupione???

wycieraczki zawsze zatrzymują się te 4 cm od wyznaczonego miejsca???

najprawdopodobniej przestawione na ośce silniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już o takch problemach... Poszukaj w temacie wymiana wycieraczek w dziale "warsztatowym" :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokladnie swieze i po prostu tak jak napisales 4 cm sie nie zatrzymuja od miejsca PRAWIDLOWEGO czyli myslisz ze to bedzie na ośce silniczka problem ?

tak myslę ze to to widac ktoś grzebał i nie za dokladnie ustawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę odświeżę temat

u mnie sytuacja jest podobna, tylko że wycieraczki 'wariują'... tj. czasami zatrzymują się na środku, czasami nie chcę się zatrzymać :wallbash: itp...

Myślicie, że to tylko kwestia zatarcia wycieraczek ( i to pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t42514.0.html;highlight=wymiana+wycieraczek ) czy może coś z elektryką ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę odświeżę temat

u mnie sytuacja jest podobna, tylko że wycieraczki 'wariują'... tj. czasami zatrzymują się na środku, czasami nie chcę się zatrzymać :wallbash: itp...

Myślicie, że to tylko kwestia zatarcia wycieraczek ( i to pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t42514.0.html;highlight=wymiana+wycieraczek ) czy może coś z elektryką ?!

ani wycieraczki Ci się nie zatarły, ani problem z elektryka, problem tkwi w samym silniczku a dokładnie w przekładni :gwizdanie:

po prostu sa w niej takie styki które trzeba przeczyscić co by silniczek wiedział ile razy sie obrócił :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że procedura podobna jak w wątku wcześniej przeze mnie wymienionym, tylko jeszcze naprowadź mnie proszę jak i gdzie ich szukać :)

musisz wyjąć silniczek i o ile jest on rozbieralny jak w b5(tego nie wiem jak jest w b6) musisz rozkręcić tą cześć gdzie masz przekładnie i ośkę, zobaczysz tam tryby interesuje cię pokrywa przekładni która odkręcisz i ten wielki tryb:) wyczyścić poskładać i bedzie ok przynajmniej u mnie było ok i do dziś jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...