siwsol 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 witam mam problem po wlaczeniu wycieraczek przednich za pierwszym machnieciem ida do na dol do swojej naturalnej pozycji do konca do gory i zostaja na dole tak mniej wiecej ze 4 cm od pozycji naturalnej .Dzieje sie tak zawsze nie wiem co moze byc problemem i prosilbym jezeli ktos ma taki problem niech da znac gdzie tkwi szkopuł posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mafia56 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 A moze szyba byla wymieniana i ktos zle ustawil wycieraczki???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwsol 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 nie szyba ok mysle ze ktos po prostu zle w jakims stopniu ustawil te wycieraczki badz samoczynnie sie zrobily tylko nie wiem gdzie tkwi szkopul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 świeżo autko kupione??? wycieraczki zawsze zatrzymują się te 4 cm od wyznaczonego miejsca??? najprawdopodobniej przestawione na ośce silniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwsol 0 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 tak dokladnie swieze i po prostu tak jak napisales 4 cm sie nie zatrzymuja od miejsca PRAWIDLOWEGO czyli myslisz ze to bedzie na ośce silniczka problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Było już o takch problemach... Poszukaj w temacie wymiana wycieraczek w dziale "warsztatowym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 tak dokladnie swieze i po prostu tak jak napisales 4 cm sie nie zatrzymuja od miejsca PRAWIDLOWEGO czyli myslisz ze to bedzie na ośce silniczka problem ? tak myslę ze to to widac ktoś grzebał i nie za dokladnie ustawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menthol 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam, trochę odświeżę temat u mnie sytuacja jest podobna, tylko że wycieraczki 'wariują'... tj. czasami zatrzymują się na środku, czasami nie chcę się zatrzymać itp... Myślicie, że to tylko kwestia zatarcia wycieraczek ( i to pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t42514.0.html;highlight=wymiana+wycieraczek ) czy może coś z elektryką ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam, trochę odświeżę temat u mnie sytuacja jest podobna, tylko że wycieraczki 'wariują'... tj. czasami zatrzymują się na środku, czasami nie chcę się zatrzymać itp... Myślicie, że to tylko kwestia zatarcia wycieraczek ( i to pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t42514.0.html;highlight=wymiana+wycieraczek ) czy może coś z elektryką ?! ani wycieraczki Ci się nie zatarły, ani problem z elektryka, problem tkwi w samym silniczku a dokładnie w przekładni :gwizdanie: po prostu sa w niej takie styki które trzeba przeczyscić co by silniczek wiedział ile razy sie obrócił :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menthol 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 rozumiem, że procedura podobna jak w wątku wcześniej przeze mnie wymienionym, tylko jeszcze naprowadź mnie proszę jak i gdzie ich szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 rozumiem, że procedura podobna jak w wątku wcześniej przeze mnie wymienionym, tylko jeszcze naprowadź mnie proszę jak i gdzie ich szukać musisz wyjąć silniczek i o ile jest on rozbieralny jak w b5(tego nie wiem jak jest w b6) musisz rozkręcić tą cześć gdzie masz przekładnie i ośkę, zobaczysz tam tryby interesuje cię pokrywa przekładni która odkręcisz i ten wielki tryb:) wyczyścić poskładać i bedzie ok przynajmniej u mnie było ok i do dziś jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się