krolu Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jestem po ustawieniach 054-057 wyszło nic więcej nie kombinowałem bo chcąc zmniejszyć spadło mi znowu na 000 a lekko pukłem tylko. Zobaczę rano albo wieczorkiem jak chwyci mróz jak będzie palił. [br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 12:01_________________________________________________Auto odpaliło od strzała, stało pół dnia na polu i o 19:00 test. Zostawiłem go na noc jeszcze na polu, zobaczę co rano będzie jak chwyci mrozik w nocy. Moje dziś stało 2 dni i się zagapiłem i odpaliłem bez podgrzania świec a było 3,5 stopnia i też od strzała odpalił Więc ten kąt naprawdę dużo daje
Grzesiekkbc Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 Potwierdzam dużo, tak że to nie mit a prawda że trzeba przed zimą zawsze sprawdzić i ustawić w razie potrzeby ten kąt. Koledzy Dzięki za pomoc, porady. Dla każdego virtual
1985_Krzysztof Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Miałem ten sam problem z pompą wskazania VAG-a wahały się między 255 a 0. bardzo ciężko odpalał a dodatkowo zużycie jednostkowe paliwa bodajże w grupie 13 wahało się na poziomie 2.0 do 2.5 mg/wtrysk po przestawieniu pompy na kąt 51 to spalanie spadło do wartości 0.4; 0.8 i 1.9, odpala za 2 góra 3 razem wcześniej jak było za 8 lub 10 to było dobrze.
krolu Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Miałem ten sam problem z pompą wskazania VAG-a wahały się między 255 a 0. bardzo ciężko odpalał a dodatkowo zużycie jednostkowe paliwa bodajże w grupie 13 wahało się na poziomie 2.0 do 2.5 mg/wtrysk po przestawieniu pompy na kąt 51 to spalanie spadło do wartości 0.4; 0.8 i 1.9, odpala za 2 góra 3 razem wcześniej jak było za 8 lub 10 to było dobrze. Dawki paliwa tez można vagiem ustawić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się