michele 0 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jak w temacie myślę nad zmiana zawieszenia na coś bardziej miększego :gwizdanie:, z początku podobało mi się twarde, sztywne , każda dziurę czuć,( nic nie puka nie stuka) ale staje się zmęczony tym zawieszeniem , chciałbym wsadzić normalne seryjne sprężyny i teraz czy musiał bym zmieniać amorki czy wystarczy tylko sprężyny, aktualnie posiadam zwieszenie 1BE a silnik mam 2.4 nie wiem czy to jakieś większe znaczenie ma na dobór sprężyn i amorków Jest ktoś chętny ?? dodam ze stan oceniam na bdb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 na 1 BE jest Ci twardo??? :shocked: bez jaj ale to jest miękki zawias, chyba nigdy nie jeździłeś na naprawde twardym odnośnie zmiany, w sumie chyba mogą być te amorki a do nich zwykłe czyli 1BA sprężyny, ale ja jednak bym zmienił na amory + sprężyny z 1BA a tamto sprawdz na stacji diagnostycznej i wystaw z potwierdzeniem stanu przez stacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 na 1 BE jest Ci twardo??? :shocked: DOKŁADNIE :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Za to 1BA jedzie jak łudka Ne czuć małych dziur ale się buja w zakrętach. Na codzień śmigam na 1BE a czasami 1BA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się