mstan Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Myślałem że to proste pytanie,ale odpowiedź Mateusza mnie zaskoczyła:"Zależy jaką masz listwę wtryskową (jakie jest ustawione ciśnienie robocze w sterowniku)". Czy informacje te znajdę w oknie Parametry wtryskiwaczy (Sequent 24) Pozdrawiam
mateogda Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Myślałem że to proste pytanie... Jakiej odpowiedzi się spodziewałeś? 1,5 Bara?
wojtek26 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ustawienie ciśnienia w reduktorze zalezy od kliku czynników: jaka masz srednice dysz, jaka listwa wtryskowa. Po podpieciu sie do komputera gazowego bedziesz miał podane: aktualne cisnienie w reduktorze oraz cisnienie przy jakim była robiona adapacja. Czasami, zeby utrzymac sie w optymalnym mnozniku, gazownicy lekko obnizaja cisnienie lub je podwyzszaja. Ja np. u siebie mam cisnienie 0,98bara u innych bedzie 1,09 lub wyzsze
mstan Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Witam Chciałem przeprosić że nie podziękowałem za odpowiedzi ale miałem trochę (sporo) kłopotu ze swoja instalką.BRC Sequent 24 Zaczęło się od zespolonego czujnika temperatury i ciśnienia gazu (auto szarpało i przechodziło na BP).Odradzano mi wymianę czujnik ciśnienia, gdyż zespolone wykazują się dużą awaryjnością(fakt). Zamontowałem więc jeszcze jedną małą skrzyneczkę pod maską. Autko nie chodziło zbyt dobrze po regulacji(nie tak jak oczekiwałem) i w dalszym ciągu wyrzucało mi błąd 561 związany z mieszanką. Jak się później okazało poszła także membrana w reduktorze i silnik pociągał lewy gaz przez wężyk podciśnienia(dlatego nie wychodziła regulacja).Wtryskiwacze pomarańczowe także pracowały na granicy swych możliwości(powinny być żółte BRC Wtryskiwacz SEQUENT - 120KW. Wymiana byłaby zbyt kosztowna więc pozostała kalibracja. Wszystko wreszcie pracuje tak jak powinno. No cóż miałem pecha, gdyż od montażu instalacji przejechałem nie całe 50 tyś kilometrów. Pozdrawiam
staniek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Pad czujnik ciśnienia i temp. to standard, też wymieniłem na "jeszcze jedną małą skrzyneczkę pod maską" Membrana też wymieniona, po jakichś 60kkm. Możliwe, że obaj mieliśmy pecha, albo i nie Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się