wajhman Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam Jakiś czas temu mechanik mi założył czerwone valteki, i zauważyłem ze raport spalania na komputerze sie nie zmienił w porównaiu do jazdy na Pb. Lecz po wymianie wtryskiwaczy na Magic Jet, wskazanie zgłupiało i pokazuje mi co najmniej o 3litry za dużo... Jak ta sprawa wygląda u Was? Czy raport spalania LPG jest wiarygodny?
wojtek26 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 NA FiS-ie cały czas pokazuje Ci spalanie w odniesieniu do PB, komputer nie wie na jakim paliwie jedziesz jedynie na podstawie czasów otwarcia wtrysków oblicza ile paliwa zużył. Jezeli przy jeździe na LPG masz zawyzony wynik na Fisie to oznaka źle wyregulowanej instalcji i ECU zwieksza czasy otwracia wtryskiwaczy PB. U mnie najwieksza róznica jest przy jeździe na trasie bo FIS pokazuje 6,7 a faktycznie zuzywa mi około 8,5LPG.
wajhman Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 Zrobiłem test spalania wyszło na trasie po 300 km realnie 10l LPG a średnia na kompie 12 ???? zauważyłem ze jadac na PB komputer pokazuje spalanie realne a dopiero po przełaczeniu na LPG raport podnosi sie o jakies 3-4 litry... Na wczesniejszych wtryskiwaczach wszystko było ok, przykładowo komputer pokazywał 9l a realnie brał 10l LPG czego moze byc to wina?
zbig_wwl Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 A oprócz wymiany wtryskiwaczy mechanik wiercił dysze?? - jeżeli nic poza wtryskami nie było ruszane, to ewidentnie za małe dysze teraz masz. Inna sprawa to to, że w sterowniku gazu trzeba zmienić rodzaj wtrysków, bo jeżeli miałeś wcześniej 3-omowe valteki, to takie ustawienie nie bardzo służy MagicJet'om.
wajhman Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Moja instalka to stag 4, Wczoraj byłem na diagnostyce i wywala mi błędy adaptacja składu mieszanki po za granicami regulacji (czy jakoś tak) i silnik wchodzi w jakby tryb awaryjny, turbo sie nie włącza,dopiero po zdjęciu klemy wraca wszystko do normy (na jakiś czas 2-3 dni) Diagnosta sprawdzał na Pb i LPG ilość paliwa wtryskiwanego, stale miał troszkę wciśnięty gaz i przełączał z Pb na LPG i wyszło że na Pb było 1,9 a po przełączeniu na LPG wartość ta rosła do 2,3. I stwierdził ze złe jest ustawiona instalka za uboga mieszanka przez co komputer żeby nadrobić zwiększa dawkę, i może być to powodem powstawania ww błędu. Co sądzicie o tym?
zbig_wwl Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Sam zakładałeś te MagicJet'y ?? Komputer wydłuża czas wtrysku, żeby dołożyć trochę gazu - twój diagnosta ma rację. Jak sam się nie znasz, to pojedź do porządnego gazownika i ci to wyreguluje - komputer ma pokazywać takie spalanie, jakbyś jeździł na Pb. Pozdrowienia i świąteczne życzenia
wajhman Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Sam zakładałeś te MagicJet'y ?? Komputer wydłuża czas wtrysku, żeby dołożyć trochę gazu - twój diagnosta ma rację. Jak sam się nie znasz, to pojedź do porządnego gazownika i ci to wyreguluje - komputer ma pokazywać takie spalanie, jakbyś jeździł na Pb. Pozdrowienia i świąteczne życzenia zakładał mi instalacje a pozniej zmieniał wtryskiwacze ponoć porządny gaziarz.... ale widze ze bardziej ponoć niż porzadny... wesołych swiąt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się