Skocz do zawartości

wajhman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wajhman

Osiągnięcia wajhman

0

Reputacja

  1. nie wiem z czego się nabijasz, cx7 260 ps ma przyśpieszenie 8s do 100 wg danych producenta. A mój aeb po chipie schodzi do 7,3s Nie wierzysz to nie, ja wiem jak jest informuje i nie ściemniam
  2. oj piszecie że ponoć słabszy na lpg że ponoć wolniejszy, ze żeby było ok to instalacja za 4500... a ja latam na polskiej instalacji z dobrym reduktorem i wtryskami i dobrze ustawionej za 2300 zł i jest super silnik AEB quattro po chipie we Włoszech nie wiem na ile koni ale doładowanie 1.1 bara. i wycięty katalizator 0-100 ze stoperem w ręce (naciskam stoper później gaz, nie odwrotnie) przy 7000rpm na 2 jest 100 - wynik na gazie 7,0 - 7,2 s mierzone 5 razy. Nie wierze żeby jakiś diesel 1,9 czy 2,0 mógł konkurować. merc c270 cdi z tyłu mazda cx7 2,3 turbo 260 ps z tyłu a4 2,5 tdi z tyłu ... itp Wiec ponoć a realia są inne, chyba ze aeb jest wydeptane i z kulawą instalką
  3. witam, wiecie może czy felga stalowa 6Jx15 z et-47 będzie pasowała do a4? a dokładnie są to felgi od golfa 5,
  4. zakładał mi instalacje a pozniej zmieniał wtryskiwacze ponoć porządny gaziarz.... ale widze ze bardziej ponoć niż porzadny... wesołych swiąt
  5. Moja instalka to stag 4, Wczoraj byłem na diagnostyce i wywala mi błędy adaptacja składu mieszanki po za granicami regulacji (czy jakoś tak) i silnik wchodzi w jakby tryb awaryjny, turbo sie nie włącza,dopiero po zdjęciu klemy wraca wszystko do normy (na jakiś czas 2-3 dni) Diagnosta sprawdzał na Pb i LPG ilość paliwa wtryskiwanego, stale miał troszkę wciśnięty gaz i przełączał z Pb na LPG i wyszło że na Pb było 1,9 a po przełączeniu na LPG wartość ta rosła do 2,3. I stwierdził ze złe jest ustawiona instalka za uboga mieszanka przez co komputer żeby nadrobić zwiększa dawkę, i może być to powodem powstawania ww błędu. Co sądzicie o tym?
  6. Zrobiłem test spalania wyszło na trasie po 300 km realnie 10l LPG a średnia na kompie 12 ???? zauważyłem ze jadac na PB komputer pokazuje spalanie realne a dopiero po przełaczeniu na LPG raport podnosi sie o jakies 3-4 litry... Na wczesniejszych wtryskiwaczach wszystko było ok, przykładowo komputer pokazywał 9l a realnie brał 10l LPG czego moze byc to wina?
  7. Witma, mam taki problem, podczas jazdy po wyrzuceniu z biegu, lub wciśnieciu sprzęgła faluja dosyć znacznie obroty 600-1000, lecz dzieje sie to tylko podczas jazdy, po zatrzymaniu samochodu problem ustaje... dzieje sie to zarówno na PB i LPG Co sądzicie?
  8. Witam Jakiś czas temu mechanik mi założył czerwone valteki, i zauważyłem ze raport spalania na komputerze sie nie zmienił w porównaiu do jazdy na Pb. Lecz po wymianie wtryskiwaczy na Magic Jet, wskazanie zgłupiało i pokazuje mi co najmniej o 3litry za dużo... Jak ta sprawa wygląda u Was? Czy raport spalania LPG jest wiarygodny?
  9. Dzisiaj zrobiłem doświadczenie, odpiąłem wtyczkę od n75 i nie odczuwam żadnej różnicy... silnik zachowuje sie identycznie jak na przy podpiętym zaworze... Czy mogę wnioskować ze on nie działa?
  10. Witam Od jakiegoś czasu nie mogę dojść do ładu co się dzieje w mojej a4. Parę miesięcy temu zdarzało się SPORADYCZNIE ze na zimnym silniku, jak chciałem gwałtownie przyspieszyć, miałem odczucie ze trochę wolniej się rozpędza, czasem tak jakby schodkowo lecz nie można nazwać tego szarpaniem było to bardzo delikatne, ale praktycznie po paru minutach wszystko wracało do normy na ciepłym to się w ogóle nie zdarzało. Ostatnio zaczęło sie to częściej zdarzać i teraz jest częściej zmulony niż ma moc taką jak powinien, ale czasem jest ok, przez jeden dzień lata elegancko czuć strzał mocy w okolicach 3000 obr., a przez pare kolejnych dni ma muła jakby miał 40 koni mniej, przyśpieszenie do 100 km o 2 sekundy gorsze jakby sie jechało wolnossącym. Wymieniłem świece, filtry paliwa powietrza, katalizator wycięty... i żadnej poprawy. Silnik nie szarpie przy normalniej jezdzie (jedznie szarpnie jak sie gaz wciśnie gwałtownie do podłogi na niskich obrotach), odpala ok, nie kopci, pali normalne ilości paliwa... Wiem ze najprostszą metoda będzie zrobienie vaga, ale czy wykryje niesprawny zawór n75 czy może ten drugi przy sprężarce? Od czego proponujecie zacząć? bo ja jestem zielony
  11. reduktor jest taki http://allegro.pl/item822069693_magic_jet_reduktor_parownik_250km_350km.html wiec mysle ze daje rade Dzwoniłem do mechanika i umówiłem sie na podmiane na wtryski magic jet bo matrixów nie ma. Chociaż przekonywał mnie ze nie będzie wiekszej różnicy i oczytałem sie głupot na forum... przy wymianie wtrysków z valteków na magic jet powienien zmienić dysze wkrecone w kolektror, pytam żeby nie zrobił mnie w jajo?
  12. mechanik przed montarzem zapytał sie mnie jakie wtryskiwacze montujemy, valteki czy magic jet... ja pytając o różnice otrzymałem odpowiedz ze magiki sie mniej psują... i ze nie ma ich i by musiał je zamówić... dlatego wybrałem valteki. A co sądzisz o magic jetach?
  13. witam kilka dni temu zagazowałem moją a4 aeb, wiedziałem ze jest zachipowana, ale nie wiem jak moc jest podniesiona bo było zrobione to we Włoszech... ale przyśpieszenie do 100 wychodzi 7,3 s a doładowanie gaziarz zbadał niby na poziomie 1,0 do 1,1 czyli myślę ze w granicach 180 ps. I załorzył mi zestaw stag4 reduktor magic jakiś tłokowy do 350 ps i czerwone valteki??? Nie spisuje się instalacja rewelacyjnie, odczuwalny jest wyraźny spadek mocy na LPG w przedziale 2500-4500 silnik muli i moc pływa natomiast powyżej 5000 jest strzał mocy i leci jak na benzynie do 6000 i po przekroczeniu tych obrotów jest ustawione przejście na benzyne, mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił. Czy ktoś z was ma doświadczenie z czerwonymi valtekami przy zachipowanym silniku 1,8t czy nie są one za słabe?, i jakie jest wasze zdanie o moim przypadku?
  14. odświeżam temat bo mam podobny problem, silnik aeb, po odpaleniu na zimnym silniku kulawi drży i spadają obroty, bardzo słaby na niskich obrotach, wkręca się na wyższe bez problemu ale szarpie. Po przejechaniu 1 km działo sie to dalej na postoju, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu po 10 min problem znika... Jak silnik się rozgrzeje tez tego problemu nie zauważam, rozrząd, świece i filtry swierzo po wymianie. Co polecacie sprawdzić?
  15. termostat puszcza i wychładza, pewnie nie był wymieniany od nowości i już się trochę wytarł, miałem to samo w 2 audi a na trasie mi sie wychładzały silniki do 60 stopni, wymień jak najszybciej bo to nieekonomiczne, pali więcej paliwka... chyba w twoim termostat jest troszke drogi ok 200 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...