Jump to content

[B5 AEB] chip + czerwone valteki???


wajhman
 Share

Recommended Posts

witam

kilka dni temu zagazowałem moją a4 aeb, wiedziałem ze jest zachipowana, ale nie wiem jak moc jest podniesiona bo było zrobione to we Włoszech... ale przyśpieszenie do 100 wychodzi 7,3 s a doładowanie gaziarz zbadał niby na poziomie 1,0 do 1,1 czyli myślę ze w granicach 180 ps.

I załorzył mi zestaw

stag4

reduktor magic jakiś tłokowy do 350 ps

i czerwone valteki???

Nie spisuje się instalacja rewelacyjnie, odczuwalny jest wyraźny spadek mocy na LPG w przedziale 2500-4500 silnik muli i moc pływa natomiast powyżej 5000 jest strzał mocy i leci jak na benzynie do 6000 i po przekroczeniu tych obrotów jest ustawione przejście na benzyne, mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił.

Czy ktoś z was ma doświadczenie z czerwonymi valtekami przy zachipowanym silniku 1,8t czy nie są one za słabe?, i jakie jest wasze zdanie o moim przypadku?

Link to comment
Share on other sites

Kolego, za tego co ja nawet wiem (jako zwykly użytkownik), to valteki to bardzo słabe wtryskiwacze, trzeba było zamontować matrix HD544-zdaje się jest odpowiednei do twego auta. Ja bym na twoim miejscu pojechał do niego i robi wymianę albo niech demontuje w cholerę i papa... Podstawową sprawą w instalacji jest-załóż i zapomnij :), no i wiadomo grubszy portfel :)

Link to comment
Share on other sites

leci jak na benzynie do 6000 i po przekroczeniu tych obrotów jest ustawione przejście na benzyne, mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił.

jak to kilkukrotnie przelacza na benzyne? bez sensu. Prawdopodobnie masz za slaba instalke. jedz do niego i powiedz zeby ci wydajniejsze graty wsadzil albo niech demontuje cala instalacje. nie ma prawa sie nic przelaczac na benzyne jesli instalacja jest prawidlowo dobrana i wyregulowana

Link to comment
Share on other sites

mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił.

Olej gościa zdejmij instalacje i załóż u kogoś kto sie na tym zna. Szczerze mówiąc ja mam seryjny silnik 1.8 ADR 125KM i zauważalna różnica między LPG a PB jest od ok 120-140 km/h bo samochód nie ma juz takiej siły, ale wcześniej (oczywiście duzo zalezy od gazu) nie zauważam zbytniej różnicy..

Link to comment
Share on other sites

Kolego, za tego co ja nawet wiem (jako zwykly użytkownik), to valteki to bardzo słabe wtryskiwacze, trzeba było zamontować matrix HD544-zdaje się jest odpowiednei do twego auta. Ja bym na twoim miejscu pojechał do niego i robi wymianę albo niech demontuje w cholerę i papa... Podstawową sprawą w instalacji jest-załóż i zapomnij :), no i wiadomo grubszy portfel :)

mechanik przed montarzem zapytał sie mnie jakie wtryskiwacze montujemy, valteki czy magic jet... ja pytając o różnice otrzymałem odpowiedz ze magiki sie mniej psują... i ze nie ma ich i by musiał je zamówić... dlatego wybrałem valteki.

A co sądzisz o magic jetach?

Link to comment
Share on other sites

załuż matruxy HD (najwydajniejsze niepamietam pełnego oznaczenia literowo cyfrowego) magic jety dadza radę ale matrixami wie wiecej pocieszysz a przedewszystkim dłuższy bezawaryny przelot. Co do redutora to niewiem kokońca bo to że ci sie auto przełancza na benzyne jak gazownik powiedział znaczy że jest zasłaby i nie sugeruj się napisem 350ps czasem tak jest że producent podaje duzo wyższe moce niż rzeczywiście reduktor obsuguje a czasem to jest bład montarzu zasilania LPG.

Link to comment
Share on other sites

reduktor jest taki http://allegro.pl/item822069693_magic_jet_reduktor_parownik_250km_350km.html

wiec mysle ze daje rade

Dzwoniłem do mechanika i umówiłem sie na podmiane na wtryski magic jet bo matrixów nie ma. Chociaż przekonywał mnie ze nie będzie wiekszej różnicy i oczytałem sie głupot na forum...

przy wymianie wtrysków z valteków na magic jet powienien zmienić dysze wkrecone w kolektror, pytam żeby nie zrobił mnie w jajo?

Link to comment
Share on other sites

Możliwe ze daje rade trzeba sprawdzic spadki ciśnienia przy max bucie i wyłaczonej funkcji przejscia na benzyne,

Dysz wkręcanych w kolektor niemusi zmieniać, dysze ktore sie stopniuje są we wtryskiwaczach i w przypadku magicjetów to średnica powinna oscylowac 3-3.2mm przy zakladanej mocy 180km potem trzeba idealnie wystroić instalację. Polecam lekturę instrukcji stag tam jest wszystko opisane krok po kroku instrukcja na stronie AC czyli producenta. A potem sprawdzis sadki cisnienia LPG jak mieszczą sie w 0,2bara temperatura jak szybko jedziesz na trasie nie spada gwałtownie w dół a utrymuje stały poziom to reduktor daje radę.

Przed kalibracją polecam skasowac stale wyuczone w ECU benzyny i przejechać z 20-30 km na benzynie potem zacząć zabawe z kalibracją.

Link to comment
Share on other sites

reduktor jest taki http://allegro.pl/item822069693_magic_jet_reduktor_parownik_250km_350km.html

wiec mysle ze daje rade

Dzwoniłem do mechanika i umówiłem sie na podmiane na wtryski magic jet bo matrixów nie ma. Chociaż przekonywał mnie ze nie będzie wiekszej różnicy i oczytałem sie głupot na forum...

przy wymianie wtrysków z valteków na magic jet powienien zmienić dysze wkrecone w kolektror, pytam żeby nie zrobił mnie w jajo?

Kolego-powiedz mu (powaga nie bój się-jak będzie miał jakiś problem-to powiedz, że ma zdemontować instalację i do widzenia-do nigdy...), żeby zaczął czytać to może już nie będzie ci chrzanił głupot... Być może gościu nie ogarnia a może chce (i tego nie cierpię) tylko kasę z ciebie wydoić i wstawić Ci gówno, żebyś ciągle do niego jeździł i dalej by Cię czyścił z kasy...Ja jak założyłem gaz (powiniennen był przed założeniem-ale u mnie wszystko hula świetnie)-to zacząłem czytać: "lpg-forum.pl"-polecam Ci.

PS. Kolego-ja bym szedł w zaparte z Matrixami (do twego auto chyba HD544), jest Audi, to musi być i fajna instalacja :). Jak nie ma niech zamówi i g... Cię to obchodzi...

Link to comment
Share on other sites

Matrix HD544 - zgadza się, dużo lepszy nawet wydajniejszy i o niebo trwalszy od magicjet a walteka to sie nawet nieda porównać, to tak jakby porównał taczki do twojego auta.

Link to comment
Share on other sites

Ja w swoim mam instalkę KME właśnie z valtekami i narazie nie narzekam, może dlatego że zrobiłem narazie na LPG 5 tyś km :decayed:

Wyrzuca mi tylko błąd ze składem mieszanki ale to kwestia regulacji :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wyrzuca mi tylko błąd ze składem mieszanki ale to kwestia regulacji

no tak niemasz problemów i tylko bład ze skladem mieszanki:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...