Buba 7 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Dzisiaj przyszedł zawór po regeneracji wiec pomyślałem że może komuś się przyda jak sprawdzić czy gruszka trzyma ciśnienie. Pacjent: Potrzebne rzeczy: 1) Duża strzykawka, tzw Żaneta 2) Wężyk gumowy. Ja użyłem sondy żołądkowej bo akurat to miałem pod ręką Zabieg: W przypadku uszkodzenia sztanga będzie się cofać pomimo wciśniętego tłoka strzykawki. Będzie wracał do pozycji 0. Ja akurat mam wyjęty zawór. Taką samą operacje można zrobić na w samochodzie. Odpinamy przewód idący z N75 do WG i patrzymy jak zachowuje się sztanga. Samej sztangi widać chyba 1-2cm ale wystarczy to do sprawdzenia czy się cofa pomimo ciśnienia ze strzykawki. Strzałką zaznaczony kawałek sztangi U mnie objawem uszkodzenia był spadek ciśnienia. Najlepszy i najtańszy sposób zanim zacznie się sprawdzać DV i N75. Już sie nie moge doczekać kiedy turbulum odżyje i bedzie dmuchać ile powinno :kox: Dodaje link do tematu jak wyjac turbine zeby nie trzeba bylo szukac. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t47279.0.html;highlight=ustawienie+sztangi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 skad miales sonde zoladkowa?? :mysli:czyzby zainteresowania chirurgiczne typu jak wypluc komus flaki namierzch :polew: zartuje fajny opis i filmik powodzenia jak turbulum bedzie dmuchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAMER 0 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Spoko ,właśnie szukałem opisu jak sprawdzić poprawne działanie WG :> teraz tylko jeszcze znajde działanie N75 i już bedzie całkiem git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 a czego szukasz o N75? jedyna jego funkcja to upuszczanie cisnienia do gruszki. dostaje sygnal z ECU ze ma ruszyc sztange i to robi. Walniety puszcza cisnienie za wczesnie przez co turbina nie osiaga pelnego powera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Czyli, że jeżeli rano miałem jeszcze 1bar, a od południa mam 0,3 to może być wina N75 lub zacinającej się klapki? Ale odgrzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się