Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Sprawdzanie działania zaworu WG


Buba

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przyszedł zawór po regeneracji wiec pomyślałem że może komuś się przyda jak sprawdzić czy gruszka trzyma ciśnienie.

Pacjent:

zaworwg.jpg w1204.png

Potrzebne rzeczy:

1) Duża strzykawka, tzw Żaneta

2) Wężyk gumowy. Ja użyłem sondy żołądkowej bo akurat to miałem pod ręką:)

Zabieg:

W przypadku uszkodzenia sztanga będzie się cofać pomimo wciśniętego tłoka strzykawki. Będzie wracał do pozycji 0.

Ja akurat mam wyjęty zawór. Taką samą operacje można zrobić na w samochodzie. Odpinamy przewód idący z N75 do WG i patrzymy jak zachowuje się sztanga. Samej sztangi widać chyba 1-2cm ale wystarczy to do sprawdzenia czy się cofa pomimo ciśnienia ze strzykawki.

Strzałką zaznaczony kawałek sztangi

dsc0164x.jpg w1504.png

U mnie objawem uszkodzenia był spadek ciśnienia. Najlepszy i najtańszy sposób zanim zacznie się sprawdzać DV i N75.

Już sie nie moge doczekać kiedy turbulum odżyje i bedzie dmuchać ile powinno :kox: :kox: :kox:

Dodaje link do tematu jak wyjac turbine zeby nie trzeba bylo szukac.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t47279.0.html;highlight=ustawienie+sztangi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad miales sonde zoladkowa?? :mysli:czyzby zainteresowania chirurgiczne typu jak wypluc komus flaki namierzch :polew: :polew: zartuje fajny opis i filmik powodzenia jak turbulum bedzie dmuchac :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ,właśnie szukałem opisu jak sprawdzić poprawne działanie WG :> :good:

teraz tylko jeszcze znajde działanie N75 i już bedzie całkiem git :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czego szukasz o N75? jedyna jego funkcja to upuszczanie cisnienia do gruszki. dostaje sygnal z ECU ze ma ruszyc sztange i to robi. Walniety puszcza cisnienie za wczesnie przez co turbina nie osiaga pelnego powera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że jeżeli rano miałem jeszcze 1bar, a od południa mam 0,3 to może być wina N75 lub zacinającej się klapki?

Ale odgrzałem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...