lukaszb Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Dnia 18.05 odwiedziłem Mastersa w celu zawirusowania autka. Pacjentem było A6 1.8T AEB po przebiegu 264 000km, zmiany mechaniczne to Down Pipe 3 => 2,5 cala (nie daje chyba nic w połączeniu z seryjnym wydechem), mocniejsze sprzęgło, oraz FMIC(30 kilka stopni na zewnątrz, auto nic nie puchnie), wynik zamieszczam poniżej http://c.wrzuta.pl/wi1294/c2646c1600294878465710b7/1.8T%20program?type=i&key=amealeOMh6&ft=f AFR na wysokich obrotach ładnie schodzi poniżej 11, czyli jest bezpiecznie Wrażenia po programie są takie że auto zaczęło się jakoś zbierać. 154KM seryjnej mocy teraz mam przy 3600 zamiast 5800obr/min, czyli nastąpiła spora poprawa elastyczności :], natomiast co do mocy maksymalnej to... trzeba większego turbo poszukać i robić korektę programu:) pozdrawiam Łukasz
Elberoth Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Moc i moment zgodnie z oczekiwaniami dla tego silnika. Szkoda, że Master's nie zrobił wykresu z temperatury w dolocie - wtedy można by coś wiecej powiedzieć. AEB to popularny kod silnika w US - za 1500$ możesz kupić gotowy kit z turbo K04-15, regulator cisnienia paliwa i chip - powinno z tego być z 230KM z wydechem.
lukaszb Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie czy wtryski 240 wystarczą do 220-230KM, krążą różne opinie, ale sam regulator im chyba nie pomorze? Większej mocy nie chcę bo to ośka niestety jest. Pozdrawiam
Kunio Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 ja mam seryjne wtryski i 4 barowy regulator. Jak hamowalem go z seryjnym wydechem bylo 223KM. Po wydechu nie hamowalem niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się