kls Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witaj. Poszedł mi zacisk, a faktycznie to mi mechanik spierdzielił. Czytałem ostatnio na forum, że od 1997 roku zakładano zaciski aluminiowe. Rok produkcji mojego AFNa to 31.12.1996. W związku z powyższym czy mogę kupić zacisk aluminiowy jeśli wcześniej był żeliwny? Czy to się różni tylko materiałem produkcji czy są jeszcze jakieś inne różnice?
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jeżeli wymieniasz to tylko komplet. Aluminiowe mają inne przewody oraz jarzma. O ile jarzma mogą pozostać z żeliwnych, to przewody z powodu innej średnicy muszą być nowe. Inne są też klocki w zaciskach aluminiowych. Wszystkie numery i opisy czynności przy wymianie masz opisane w tym dziale.
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 przewody w zaciskach żeliwnych są wkręcane a w alu przykręcane reszta jak wyżej
kls Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Dzięki Panowie. I takiej odpowiedzi chciałem. Czy jeszcze komuś zdarzyło się, że mechanik rozpierdzielił tłoczek/cylinderek?
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 klocek do alu zacisku: http://moto.allegro.pl/item825665039_klocki_ate_tyl_audi_seat_skoda_vw_rewelacja.html klocek do zeliwnego zacisku: http://moto.allegro.pl/item837851470_ate_klocki_hamulcowe_audi_80_100_200_a4_a6_cabrio.html[br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 17:32_________________________________________________ Dzięki Panowie. I takiej odpowiedzi chciałem. Czy jeszcze komuś zdarzyło się, że mechanik rozpierdzielił tłoczek/cylinderek? mechanik czy kowal? a co konkretnie uszkodził?
kls Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Pewnie kowal, bo na siłę wyciągali tłoczek. Generalnie to mało widziałem bo siedziałem w aucie i pompowałem hamulec.
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 po co na siłe??? nie rozumiem ..... wystarczy trochę po pompowac i sam wyskoczy więc co konkretnie uszkodził??? masz foto?
kls Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nie mam zdjęć. Mówił mi, że jest walnięty tłoczek/cylinderek i nie będzie latał w pełnym zakresie. Generalnie to jestem wkurzony bo nie patrzyłem im wtedy na ręce i mi wciskają, że tak już było. Tylko dziwne, bo wcześniej był ręczny na piątym, szóstym ząbku a teraz prawie 90 stopni i lewe koło nie hamuje.
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 w zacisku raczej cięzko coś uszkodzić no chyba że gwint na trzpieniu w zacisku i w tłoczku :wallbash:
kls Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udało mi się dziś kupić używany zacisk z anglika w idealnym stanie. Wymieniony. Ręczny mam tak mocny, że mnie z rolek znów wyrzuca Dzięki Koledzy za pomoc :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się