Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] ABS a raczej jego brak, brak kontrolki


tarq

Rekomendowane odpowiedzi

wiec tak w moim aucie dziala wszystko w 100% poza tym ABSem

mianowicie nie pojawia mi sie nawet jak włączam kluczyk na chwile kontrolka ABS w ogolę jej nie widze, vag 0 błędów, pompa abs pod maska widnieje, wydaje sie byc wszystko ok, i najwazniejsze ABS nie dziala, auto normalnie blokuje koła i sunie, quattro 2.5 TDi AFB co to moze byc?

ze nawet kontrolki na desce nie mam ? mial ktoś podobny przypadek, vag pl vag com nie ma żadnego błędu, z ABS sie nie łączy VAG, od czego zacząć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po przekręceniu kluczyka zapala sie na chwile kontrolka ABS-u i takze on działa. Nie wiem co sie u ciebie z tym porobiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie jest prawidłowo a u mnie nie zapala się nawet na sekundę kontrolka i nie działa ABS wcale, vag nie widzi błedów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie jest prawidłowo a u mnie nie zapala się nawet na sekundę kontrolka i nie działa ABS wcale, vag nie widzi błedów

Powiem ci ze sie nie znam na tym za bardzo :) zapala sie i działa :) To jest najważniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze masz uszkodzony sterownik ABS . I ktos przed Toba zlikwidowałkontrolki w liczniku :) W Audikach dosyc czesto padaja sterowniki ABS-u a najbardziej w V-kach . Przynajmniej najwięcej takich widziałem uszkodzonych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ABS sie nie łączy VAG

a łączy się z ABS?? i jakie ma kodowanie?

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem słowa "nie" bo kilka wyrazów wcześniej pisałeś, że VAG 0 błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz zasilanie sterownika .

Czesto w tych sterownikach ABS-u pada łączenie płytki sterownika z głównym złaczem - ale do tego trzeba rozebrac sam sterownik. Jak rozetniesz obudowe sterownika sprawdz najgrubszy podwójny drucik stalowy łączący elektronike ze złączem .Stawiam na to że cieniutkie niteczkowe przewody przestały łączyc w sterowniku i dlatego masz ten efekt. Na poczatek wyjmij licznik i sprawdz dlaczego nie swieca kontrolki . Jesli kupiles juz takie auto mozesz sie zdziwic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie auto kupiłem, Niemiec by tak kombinował, 1 właściciel ?? Kurde , jutro wyciągnę licznik i zobaczę :disgust:

ten sterownik gdzie znajdę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz :) Nie zawsze auto od niemca jest ok .Sterownik jest przy pompie ABS-u . Trzeba ja wyjac i rozciac . Ale sprawdz na poczatek licznik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tak zrobie, dzieki za info ! licznik wyciagnac to jakas filizofia ? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tak zrobie, dzieki za info ! licznik wyciagnac to jakas filizofia ? :tongue4:

żadna,2 śrubki i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty i licznik masz wyciągnięty, kierownica na maksa do siebie i w dół, zdejmujesz plastik przy kierownicy, odkręcasz dwie śróbki (torx) i możesz wyciągać licznik, odłączasz wtyki od licznika i po zawodach...

pamiętaj, żeby robić to na wyłączonym zapłonie i przy wyciągniętym liczniku nie przekręcać zapłonu bo poducha się zapali na zegarach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...