Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pytanie o nagrzewnice


biahh11

Rekomendowane odpowiedzi

Aha to nic przy okazji montowania już kokpitu jest jakaś możliwość popryskania czymś (czytałem, że silikonem w sprayu) żeby nie skrzypiała tapicerka? Bo trochę mi skrzeczy :( Doradźcie coś czym mogę sie pozbyć skrzeczenia i jakiej nagrzewnicy użyć. Z góry dzięki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnica np valeo.

A co sie dzieję z nagrzewnicą, ze ja wymieniasz?

Cieknie? Czy słabo grzeje?

Jak słabo grzeje to może płukanka wystarczy? Warto spróbować może pomoże i zaoszczędzisz ponad pół dnia pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej musze nową nagrzewnice dać :confused4: bo ubywa mi płyn (a nie miałem żadnych wycieków bo byłem z tym problemem u mechanika, pompa dobra) i dziwnie mi pachnie w samochodzie :(. Czytałem, że to główne objawy uszkodzonej nagrzewnicy. Auto jest z 98 roku więc może przyszedł na nią czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są środki fluorescencyjne do lokalizacji ubytków płynu. Moze warto kupić coś takiego dla pewnosci diagnozy bo szkoda tyle kasy wydac na marne.

Masz mokro pod dywanikami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w sobote z kolega wymienialem 12,5 h , rob sobie zdjecia zebys wiedzial jak to z powrotem wlozyc,strasznie meczaca psychicznie robota, trzeba dojsc do szyby, w moim musialem wyciagnac przewody od klimy i caly freon pofrunal ,,,,,,poprzedni wlasciciel a byl nim niemiec lal chyba tylko wode bo wszelkie proby czyszczenie zawiodly, jak wyciagnalem nagrzewnice to miala niewiele droznosci, sama wymiana to maximum 5 minut, kupilem nagrzewnice firmy chyba ??? nissens czy cos takiego 130 zl, grzeje doskonale, wspolczuje ci tej wymiany :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roboty strasznie dużo jest sam to rozbierałem kiedyś cały kokpit musisz rozebrać i przy okazji klime rozszczelnić. Tu jest link jak ktoś kiedyś reanimował klime na forum może bedzie przydatny http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9609.0.html;highlight=parownik . Nagrzewnica znajduje się w środkowej części deski. Od strony silnika będziesz widział dwa przewody wchodzące do niej (zraz na prawo od aku). Mi wyjęcie nagrzewnicy i parownika zajeło ok 14 h i dużo nerwów cieżko to ustrojstwo wyjąć. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym sie dołączyć do tematu.

Czy moze ktoś podpowiedzieć jak sie dobrać do tej nagrzewnicy :mysli: ?? rozkeciłem już "pół" auta a ona dalej nie chce wyjść :wallbash:. Tzn, wyjełem radio i cały panel środkowy, oczywiście schowek . Słyszałem ze trzeba odsunąc cały "kokpit" ale jak to robić ( sruby po bokach odkręcone) ??

RATUNKU ....... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufffff........... poszło, ale była tragedia.

Naprawde lepiej sie zastanowić czy robićto samemu.

A tak nawiasem mówiąc to chyba trzeba odkręcić prawie każdą śubke co sie tylko zobaczy, a jak sie nie widzi to trzeba jeszcze raz popatrzeć .

:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha tez to mialem wpsolczuje nagrzewnica 45zł a caly kokpit cza rozebrac ;/ i ostroznie zeby sobie niczego nie porysowac itp anie nie polamac mi na serwisie zawolali 400zł za rozbiurke ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...