ROBERT Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Czyściłem :polew: na Niemieckiej autostradzie I oto mi chodziło bo mi też przeładowuje , na pierwszym logu dmucha dobrze , ale jak zrobię 3,4,5 z rzędu to zaczyna przeładowywać i po 5,6 logu łapie notlauf z przeładowania ... w piątek jadę trasę 700 km to ją spróbuję "wyczyścić" PS. Sorry za
Młody_drog Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ja ustawiłem 190km/h na autostradzie w niemczech po drodze do Polski i jechałem tak cały czas, więc się wyczyściła hehe, ale gwiżdże strasznie, tzn przed 'czyszczeniem' też tak gwizdała
Sztomel Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Kierownice w turbo nie są zapieczone na stałe bo nie daje ono full doładowania czyli około 2900 mbar ale wygląda na to, że je po drodze przycina więc mechanik powinien po zdjęciu sztangi siłownika podciśnieniowego przy turbo z dźwigni zmiennej geometrii zauważyć, że dźwignia nie chodzi płynnie w całym zakresie a z pewnością okaże się, że bieżnia muszli gorącej turbosprężarki, po której ślizgają się kierownice spalin będzie miała wyraźne rysy po przytarciach i to będzie blokować kierownice. Moim zdaniem nie obejdzie się bez demontażu turbo i czyszczenia. Turbo sam czyściłem, mechanik mi je wymontował oraz zamontował bo nie mam kanału ani najazdu a w Golfie 4 bez tego się turbosprężarki nie zdemontuje. U mnie kierownice spalin były zapieczone na stałe w pozycji full doładowania. Musiałem również przeszlifować bieżnię muszli gorącej bo wyryte w nich były niezłe bruzdy. Teraz zmienna geometria pracuje jak ta lala.
Młody_drog Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Kierownice w turbo nie są zapieczone na stałe bo nie daje ono full doładowania czyli około 2900 mbar ale wygląda na to, że je po drodze przycina więc mechanik powinien po zdjęciu sztangi siłownika podciśnieniowego przy turbo z dźwigni zmiennej geometrii zauważyć, że dźwignia nie chodzi płynnie w całym zakresie a z pewnością okaże się, że bieżnia muszli gorącej turbosprężarki, po której ślizgają się kierownice spalin będzie miała wyraźne rysy po przytarciach i to będzie blokować kierownice. Moim zdaniem nie obejdzie się bez demontażu turbo i czyszczenia. Turbo sam czyściłem, mechanik mi je wymontował oraz zamontował bo nie mam kanału ani najazdu a w Golfie 4 bez tego się turbosprężarki nie zdemontuje. U mnie kierownice spalin były zapieczone na stałe w pozycji full doładowania. Musiałem również przeszlifować bieżnię muszli gorącej bo wyryte w nich były niezłe bruzdy. Teraz zmienna geometria pracuje jak ta lala. Piszesz to po ostatnich paru postach czy po przeczytaniu pierwszej strony? A co z tym dymkiem? Tak ma być? Muszę jeszcze zrobić grupę 23 bo wlałem preparat do czyszczenia, może jest jakaś poprawa. A ktoś napisał wcześniej, że kąt synchronizacji trzeba ustawić, powiedzcie mi, czy ten kąt powinien zawsze być na 0? Nawet jak masz gaz w podłodze?
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 najlepiej jak jest najblizej,rowne 0 ... [na postoju i podcas jazdy]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się