Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Lampy przednie DRL LED


FANTOMAS

Rekomendowane odpowiedzi

Może kogoś coś takiego zainteresuje

http://www.dectane.de/product_info.php?info=p26911_dayline-headlights-audi-a4-b7-04-08--drl-optic.html

mają też inne wzory do B7 ale nie pytam o opinię czy fajne czy syf link tylko jako ciekawostka ale widzę że już o tym było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było już o tych lampach sporo na forum :thumbdown:

Tak sorrki miałem posta usunąć ale już nie da rady

czasem ludzie szukają innego imidżu ja osobiście też nie gustuję w takich wynalazkach ale jest to alternatywa dla HID-a wolę żeby takie coś zakładali niż mieli walić po gałach HID-ami w ori lustrach czego widzę ostatnio masę.

Ale gowno :)

ale o gustach się nie dyskutuje każdy ma swoje kółko zainteresowań dla mnie na przykład totalną wiochą i agrotuningiem są takie chromy wkoło lamp jak u ciebie w podpisie ykk nie wiem promujesz taki wygląd czy piętnujesz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myślisz że w to by nie wkładali ludzie hidów? :cool1:

No właśnie oto mi chodzi żeby w to wkładali (soczewka) jest wyraźne odcięcie światło/cienia a nie jak w zwykłych lustrach gdzie daje po gałach

chociaż to i tak połowa sukcesu bo trzeba jeszcze spryski no i nie wiem czy już u nas też weszło jak w unii że trzeba mieć też autopoziomowanie bo wcześniej wystarczały same spryski

Co maja HIDy do Dejlajtow? :)

To mają że ci co mają zwykłe "lusterka" po założeniu takich lamp mają trzy w jednym

mają "xenon"

mają "DRL"

i załużmy że nie mają problemów z FIS-em bo jest zwykła żarówka na długich czyli pozostaje ori instalacja czyli powiedzmy plug and play

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do xenonów nie potrzeba sprysków tylko układu samopoziomowania :)

Tomek w Renault Laguna MK IIsą xenony ale nie na soczewce i wygląda shitowo jak punto MKI + HIDy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do xenonów nie potrzeba sprysków tylko układu samopoziomowania :)

Bartek nie chcę z tobą wszczynać kolejnego sporu ale znowu jesteś w błędzie. Wiem na 1000% że w naszym prawie drogowym lampy wyładowcze muszą mieć wysokociśnieniowy układ myjący. Jak pojedziesz na przegląd z dokładanymi xenonami bez sprysków to nawet nie wjedziesz na ścieszkę bo ci zaraz dignosta powie że przeglądu auto nie przejdzie wiem bo byłem w wakacje z kolegą który tak zrobił w meśku i musiał założyć na czas przeglądu zwykle żarówki bo miał HID-y i go cofnęli.

Wiem też że była taka różnica w przepisach Polskich i unijnych że w unii muszą być spryski i samopoziomowanie a u nas tylko spryski ale coś kiedyś słyszałem że nasi to prawo mieli dostosować do unijnego i będzie też wymagany układ samopoziomowania ale nie wiem czy to już weszło zresztą poczytaj na forum ile tego jest o wymogu sprysków a co do tej laguny to nie wiem o co ci chodzi bo nie łapię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

promujesz taki wygląd czy piętnujesz :naughty:

promujemy taki wygląd , jak widzisz ja też :good:

co do tych lamp , to troche na siłe robienie B8 z B7 , no ale co sie komu podoba :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek to dlaczego każda A6, Q7 z USA nie ma sprysków ? a są zarejestrowane w PL? na USA nie ma konieczności sprysków a np. Kanada ma taki wymówg nawet przy zwykłych soczewkach a nie przy xenonach. BTW nie pisałem o HIDach tylko ORI xenonach, HIDy nie są do końca legalne chociaż upierałbym się jeżeli auto ma samopoziomowanie

Laguna ma ORI xenony a nie ma soczewek :) tylko zwykły odbłyśnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek to dlaczego każda A6, Q7 z USA nie ma sprysków ? a są zarejestrowane w PL? na USA nie ma konieczności sprysków a np. Laguna ma ORI xenony a nie ma soczewek :) tylko zwykły odbłyśnik

Wiesz dlaczego jeździ tyle A6 Q7 Jeep-ów itp. bo te auta nawet nie były pewnie na przeglądzie tylko diagnosta dostał w łapę i I przegląd w kraju był zrobiony na lewo akurat na xenony w tych autach nie zwracam uwagi bo auta z za wody mają rzadko xenon nie wiem czemu tak jest ale popatrz sobie na otomoto jak jest auto ze stanów to przeważnie zwykle lampy widzę. Te lewe przeglądy widać zwłaszcza po tym że te auta jeżdżą na naszych blachach a z tyłu mają dalej czerwone lampy (migacze). W stanach są inne przepisy co kraj to obyczaj tam każdy ma broń jak wejdziesz na czyjś teren po zmroku to ma prawo do ciebie strzelać :naughty: czemu tam tak jest a u nas inaczej :mysli:

A xenon wcale nie musi mieć soczewki ostatnio miałem nowego civica lampy zwykłe (nie soczewki) i fabryczny xenon + spryski + samopoziomowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samopoziom ma byc, spryski juz nie. Zreszta tak na prawda nasz ustawodawca ani o jednym ani o drugim nie wspomina w zadnym akcie prawnym :kox:

Taka dyskusja juz byla, i do niczego madrego nie doprowadzila, kazdy mial swoje urojone racje :kox:

Zeby nie bylo OT:

Te lampy to kiszka. Chrom na metry to jest to :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samopoziom ma byc, spryski juz nie.

Nie będę się tu wdawał znowu dyskusję skoro tak mowisz :hi: powodzenia a jak będziesz na przeglądzie to spytaj się diagnosty czy ci puści auto z xenonami bez sprysków a jak chcesz to tu możesz sobie jeszcze doczytać bo wygląda że samopoziom. też już u nas jest wymagany.

http://forumprawne.org/dyskusja-ogolna/23890-cala-prawda-o-lampach-xenon-pomocy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz paragraf bedzie dyskusja nie dasz paragrafu nie bedzie.. :decayed:

Co z tego ze jakis Pan Mietek powie ze sa potrzebne :decayed:

Licza sie fakty i to co jest napisane litera prawa :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się tu wdawał znowu dyskusję skoro tak mowisz :hi: powodzenia a jak będziesz na przeglądzie to spytaj się diagnosty czy ci puści auto z xenonami bez sprysków

Wszystko zalezy od diagnosty :polew: Co do lamp do kicha :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od diagnosty :polew: Co do lamp do kicha :wink4:

Ale diagnosta powinien to wiedzieć na 100% a nie żeby to robił w/g. uznania a jeśli nie wie to powinni mu wstrzymać uprawnienia. Bo kto jak kto ale on już wątpliwości nie powinien mieć i to spotkało mojego kolegę w wakację który założył sobie HID-y do Mesia CLK. Miał zwykłe lampy kupił angle eyes soczewki wsadził HID-y i nawet nie wjechał na halę bo zaraz się spytał gdzie są spryski do tych xenonów bo bez nich przeglądu mu nie podbije :no: kumpel wyjął HID-y założył H7 wrócił i zrobił przegląd i potem wsadził HID-y z powrotem a po paru tygodniach je całkiem wyje.... bo jak je zapalał to mu wszystkie wskaźniki w zegarach wariowały i się wystraszył bo słyszał jak komuś kompa od silnika upaliło bo kable wys. napięcia w tych chinolach są kiepskiej jakości i jak się komuś stykają ze zwykła instalacją to może się przydażyć że przy zapłonie xenona kilkanście tysięcy volt sobie przeskoczy i pogoni po zwykłej instalacji chyba każdy zdaje sobie sprawę czym to grozi więc jak to zakładacie to zwracajcie uwagę na sposób montażu i nie upychajcie tego byle jak.

Opisze przygodę innego kolegi. Pojechał jakiś czas temu na przegląd ma Huyndai-a Terracana taka duża terenówa. Okazało się że trafił na kontrolę tzn. był gość z urzędu i kontrolował pracę diagnosty. Nie mógł mu znaleść nr VIN szukał 30min. dopiero gdzieś zadzwonił i się okazało że są na ramie za tylnym nadkolem widoczne tylko z kanału z tego wszystkiego jak się potem okazało spalin mu zapomniał sprawdzić ale przegląd podbił i po temacie. Kolega pojechał tam za dwa tygodnie z innym autem dostawczym z firmy i trafił na innego diagnostę kolegę tego poprzedniego który tego mojego kumpla zapamiętał bo był na hali jak był z tym terracanem i on mu powiedział że tamten diagnosta go wyklinał że musiał się taki kolo z wynalazkiem trafić bo przez te mecyje z nr na ramie (gość z urzędu powiedział mu że diagnosta musi wiedzieć gdzie są numery w każdym aucie a nie żeby gdzieś dzwonił) i jeszcze to że zapomniał sprawdzić spalin i jeszcze parę grzeszków i mu zawiesili uprawnienia i musiał zrobić ponowne szkolenie za blisko 2tyś. zł. ;( Więc nie ma że zależy od diagnosty jeśli tak mówi to musi znać te przepisy i musi ci dać wykładnie na jakiej podstawie tak twierdzi a jak nie to na szkolenie chyba że mówisz o takich co biorą w łapę :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek S Line, nie do końca masz rację z tymi diagnostami, wg. polskich przepisów teoretycznie powinny być z tyłu światła przeciwmgłowe, wiele amerykańców miało dokładane takie od Ursusa, Lex jest w naszym posiadaniu od 1995 i nie mam tylnych przeciwmgłowych i żaden diagnosta nie dostał w łapę, raz miałem problem z policją jak zobaczyli, że mam 5 świateł stopu a nie 3 i skończyło się pouczeniem, wiadomo 5% diagnostów to pewnie lewizna ale od udowodnienia ich machlojek jest policja a jak widać oni za marną kasę nie będą się tym zajmowali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...