mich24 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam dziś zrobiłem log na zimnym 013 czemu taki różnice w porównaniu z logami robionymi na ciepłym silniku
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 panowie a co robi to ze przed wartoscia jest (-) lub (+) ? w znacznym uproszeczniu: ECU próbuje utrzymać obroty przez ciągłe róznoważenie dawki na każdym cylindrze, jednemu dodaje, drugiemu odejmuje musisz szukać literatury, najlepiej chyba na AKP
przemciotorun Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 panowie a co robi to ze przed wartoscia jest (-) lub (+) ? w znacznym uproszeczniu: ECU próbuje utrzymać obroty przez ciągłe róznoważenie dawki na każdym cylindrze, jednemu dodaje, drugiemu odejmuje musisz szukać literatury, najlepiej chyba na AKP czyli jak sa duze wartosci w + to wtrysk leje? a jak - to mocno tnie?
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 jak jest dużo na + to wtrysk leje, ECU minusem próbuje to zrównoważyć, ale na 100% nie jestem pewny szukaj na AKP, tam jest kupa info, aż ci się odechce tych korekcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się