arczito 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 witam, mam maly problem z jakims lozyskiem i ciezko dojsc mi z ktorym, bo za kazdym razem jak zajade do mechanika i chce mu pokazac ze mi tu piszczy to cisza jak nie wiem co nastaje. problem mam juz od roku. zawsze na zimnym silniku. glupi ja dalem sie na wymiane calego rozrzadu. skrzypienie i tak nie ustalo. bankowo dochodzi to z przodu silnika. dodam ze to jest metaliczny dzwiek, piskniecie jest co obrot tloka, przyspiesza i cichnie przy zwiekszeniu obrotow. nie bede wymieniac wszystkich lozysk bo juz i tak bankructwo mnie spotkalo przy rozrzadzie za 2400zl. mial ktos moze podobne perypetie? moze ktos w alt?? bede wdzieczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 sugerowałbym zdjąć pasek klinowy i pokręcić wszystkim ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 tam jest mega problem ze zdjeciem czegokolwiek, bo dostep ograniczony. powiedz mi kolego zloty jak mam sie zabrac za zdjecie paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 jeśli nie sięgniesz to tylko demontaż przodu ale 2,0 nie zajmuje chyba aż tyle miejsca? nie wiem bo nigdy nie miałem 2,0 ale w 1,8t piszczało mi łożysko alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 powiem Ci kolego ze reke moze wlozysz, ale nic poza tym. ostatnio przez to piskanie zdecydowalem sie wymienic rozrzad i niestety caly przod musial zejsc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 do rozrządu to tak (problem wzdłużnych silników) ale do pasków klinowych z reguły nie trzeba zdejmować przodu i da się sięgnąć do napinacza lub alternatora w zależności od konstrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 ok, powiedz mi jak mam sie za to zabrac i ewentualnie jak go pozniej zalozyc spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 może to pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t42079.0.html;highlight=wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 troche ciezko tak sie wzorowac na innym silniku, chociaz pewnie praktyka podobna. sprobuje jutro pokombinowac. dzieki wielkie kolego za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 nie ma problemu a jak nie dasz rady to podjedź do jakiegoś warsztaciku operacaj jest prosta więc mechanik nie musi być magikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniogs 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 nie chce cie straszyc ale u mnie piszczalo i piszcczalo tez na zimnym, ale po wymianie sprzęgła ustało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 u kolegi tak piszczalo w silniku w fiescie,,byla na lpg piszczalo i piszczalo i nagle rozwalilo silnik bo zlapalo pierscienie i to one piszczaly,ale to byla wina lpg.ale silnik na zlom poszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Rano jak odpalisz samochód i będzie piszczeć to po kolei polej wodą każdy pasek,wystarczy dosłownie kilka kropel. Jak piszczenie ustąpi natychmiast po polaniu na 100% będzie to ten pasek. Mi rano na chwilkę popiskuje pasek rozrządu niedawno wymieniany na Conti, a doszedłem do tego właśnie polewając go wodą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk baton 1 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 jeżli nic z wymienionych to łozysko oporowe na sprzęgle na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 ja mowie o lozysku nie o pasku i o b6 a nie b5 i o to sie pytam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Czyli oczekujesz odpowiedzi tylko od posiadaczy B6 ? Jesteś pewien że to nie pasek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 na milion procent nie pasek. niekoniecznie tylko od posiadaczy b6, ale osob znajacych sie na przypadlosciach takiego silnika jaki mam ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Jeżeli twierdzisz że to któreś z łożysk, to musisz po kolei zrzucać paski i słuchać kiedy przestanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 paski? o ile sie nie myle mam tylko jeden pasek tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck 3 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Podlaczam sie pod temat bo mam ten sam objaw: Piszczy cos pod maską jak odpalam auto z rana. Tak jakby jakis pasek nienasmarowany albo cos, wydaje mi sie ze dzwiek dochodzi z alternatora albo z rozrządu. Piszczenie ustaje po okolo 30 sekundach - w tym samym momencie gdy silnik obniza obroty do 750. Co to moze byc? arczito: rozwiazales ten problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się