mrooweczka Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Dziś pojawił się problem- podczas odpalania słychać taki rzęch, pyr pyr i odpala, przeważnie za pierwszym razem ale rano musiałam próbować dwa. Podczas ruszania muszę dodać więcej gazu niż zazwyczaj, bo zwyczajnie mi gaśnie. Dlatego moje pytanie - to bardziej wina akumulatora czy alternatora? p.s. Proszę o wyrozumiałość raz jeszcze, bo blade moje pojęcie o autach i silnikach, ale bardzo chcę się tego wszystkiego nauczyć.
sołtys85 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Chyba ani tego ani tego. Raczej jest to problem ze szczelnoscią dolotu albo z przepustnicą jak samochód Ci gaśnie przy ruszaniu i problem z rozruchem wiec szukaj przyczyny w osprzecie. Może jakiś przewód podciśnienia jest nieszczelny nie znam sie na tym silniku wiec nie będe mendrkował co jeszcze mzoe byc. Jak coś z rozrusznikiem to raczej metaliczne dzwięki, a alternator jest od łądowania akumulatora wiec jak aku kręci to powinno być ok.
FAZY Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ja osobiście nie widzę nic dziwnego w tym ,że w zimie auto pali ciężej ,to raczej normalne.Ale jeżeli ci gaśnie silnik na wolnych obrotach,to może się coś nie dobrego dziać .Radzę ci na początek zdiagnozować go VAGiem
mrooweczka Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ja osobiście nie widzę nic dziwnego w tym ,że w zimie auto pali ciężej ,to raczej normalne. W Irlandii nie ma aż takiej zimy, dziś w nocy jedynie spadło 5 cm śniegu, ale temperatura utrzymywała się w okolicach 0. A co to VAG?
sołtys85 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Vag to podpięcie pod komp i sprawdzenie błędów. Spróbuj narac to co słyszysz moze uda sie coś pomoc.
_Solar_ Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 witam koleżankę uważam ze to moze byc równiez przyczyna rozrusznika albo padniety albo,dostaje zbyt mało pradu co wskazuje na to ze akumulator moze byc juz słaby...Trzeba było by o sprawdzic zajrzyj do tego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/reszta_swiata-b102.0/ i poszukaj info na temat zlocików spocików w IRL Byc może uda Ci sie spotkac z kolegami/kolezankami i zdiagozować auto VAG'eiem ( komp prawdę Ci powie )
mrooweczka Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Podejrzewam, że podpięcie pod komputer byłoby zbyt kosztowne na moją kieszeń, na dzień dzisiejszy rzecz jasna. Spróbuję najpierw z akumulatorem. Znajomy mechanik, który robił mi autko mówił, że wymieniał ten akumulator ale ładował go tylko 4 godziny. To jakiś akumulator 40 czy coś takiego (będę musiała się dokształcić w tej dziedzinie ) . Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi, jak poradzę sobie z akumulatorem to dam znać czy wszystko wróciło do normy Solar Dziękuję Ci bardzo za linka. Zajrzę, ale wątpię żebym kiedyś się na taki zlocik wybrała...
_Solar_ Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 jak masz taka mozliwośc to zobacz z akumulatorem moze jest cos nie tak, jesli to on nie bedzie przyczyna bedziemy szukac przyczyny dalej p.s Jak bedziesz miała mozliwośc uczestniczyc w spocikach i koledzy bedą mieli VAG'a badz inny sprzet to na pewno Ci to bezpłatnie zrobia
mrooweczka Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Solar, dzięki za cynk Ja się kompletnie na zlotach nie znam, poczytam i się dowiem. EDIT : dzisiaj rano truskawa odmówiła posłuszeństwa. Biedna siły nie miała, akumulator zasłabł. Więc byłam na dobrym tropie Dzięki jeszcze raz za wszystkie odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się