Beher Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam Moja niunia coś się buntuje ;/ Zaraz przed nowym rokiem cały płyn chłodzenia mi zniknął, a w zamian miałem siwo lub biało zaraz za autem. Z kumplem (Mechanik) wywnioskowaliśmy że na 99% poszła uszczelka pod głowicą. Z tą nadzieją zabraliśmy się do pracy. Głowica została ściągnięta i splanowana, a przy okazji wymieniłem uszczelniacze na zaworach Mieszkam w irl wiec na części czekałem dość długo ściągane przez audi, ale to szczegół. Wczoraj zabraliśmy się do składania. Wszystko wyczyszczone jak lustro... Troche zabawy z duperelami ale po ok 4-5 godz wszystko zostało włożone i odpaliła. I tu pojawia się moje pytanie... skąd do cholery dalej ten siwy lub biały dym z rury wydechowej?? Raczej tak nie powinno być... co mogliśmy pominąć. Autko nie było na jeździe próbnej jeszcze bo wynikł inny mały problemik ale to nie ma wpływu na ten dym... Dane Audiczki Audi A4 '98 Silnik 1.6 AHL Dodam ze świece, kable są prawie nowe mają moze ok 2 miesiecy i rozrząd ok 8 miesiecy temu wraz z pompa wody, termostatem no i rolki. Jezeli ktoś ma jakiś pomysł bardzo bede wdzieczny. Pozdrawiam P.S. Pytanko z inne beczki. Czy nowszy typ a4 sedan ma składane tylnie fotele czy tak jak w tym modelu są na stałe??[mod]W jednym wątku opisujemy jeden problem,,chyba,że kilka jest ze sobą ściśle związane,problem foteli możesz poruszyć w innym dziale[/mod]
wosiu007 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 czy ten siwy dym to aby nie para wodna? wiesz zimno jest trochę pojeździj to sprawdzisz czy płynu ubywa a potem się pomyśli
Beher Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 No para wodna ale odpalilismy kumpla auto w zadaszonym garazu i u niego ani dymku (citroen xantia 1.8 z '00) moze inna marka ale dymu czy tam pary wodnej bylo duzo, chyba nawet duzo za duzo :/
wosiu007 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 tylko skoro wcześniej Ci spalił cały płyn chłodzący to może jeszcze zostało go trochę w wydechu i stąd tak kopci? ale to tylko teza. Pojeździłeś trochę autem po remoncie?
GRYFI Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 a sprawdziliście czy głowica nie jest pęknięta?
Beher Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam, Testuje autko od soboty bo dopiero wtedy była gotowa... Troszkę dymi ale myślę że to pogoda bo jak na razie woda utrzymuje poziom bo kolega mówił żebym monitorował na razie jak by co.. Chyba wypiła troszke oleju na początku ale od wtorku również trzyma poziom. Głowica kiedy była planowana była również skanowana i sprawdzana pod względem pęknięć. Pojawił się natomiast inny problem.. Chyba ją rzucę... ;( Podczas jazdy jest ok ale np gdy mam auto np. na 3 biegu i redukuje prędkość (pozostając na tym samym biegu) bo auto przyhamowało czy coś, obroty normalnie spadają powiedzmy do ok 1500, to przy ponownym dodaniu zaczyna nią rzucać. Wygląda jak by się dławiła, aż osiągnie ok 2200 obrotów i jak by jej kto redbula dodał jazda do przodu... Co ciekawe nie dzieje się tak cały czas. Dodam że przed wymianą jak jeszcze dobrze chodziła nic takiego się nie działo. Jak by ktoś miał jakiś pomysł prosze pisać... Dzieki 23.01.2010 Przed chwilą po poczytaniu sobie forum z kumplem sprawdzaliśmy autko na VAG Com'ie i wykazało te oto 2 błędy 01087 i 00282. Dodam że przepustnicy za chiny nie możemy nim ustawić a wszystko krok po kroku robimy wiec nie wiem. Jak ktoś ma pomysł jestem otwarty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się