kosa111 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam! Wczoraj podłączyłem moje auto pod VAG-a. Wyświetlił się błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference – Intermittent Podczas postoju blok nr 11 wskazywał wymagane ciśnienie 1050 mbar turbina podawała 1100-1150 mbar podczas pomiarów w trakcie jazdy ( 3 bieg but w podłodze od 1500 obr/min do 3500 obr/min) wymagane ciśnienie ok. 1800-2000 mbar podawane 1200-1230 mbar. Inne objawy mułowatość pospolita 4, 5 bieg max 3000 obr./min. prędkość maksymalna ok. 120 km/h. Żadnego dymienia na biało, siwo, granatowo, czarno. Po przeszukaniu forum znalazłem kilka możliwych usterek od błahych po całkiem poważne: 1. Zatkany katalizator. 2. Nieszczelność na układzie powietrza 3. Niesprawny zawór N75 4. Niesprawna przepływka 5. Zapieczone kierowniczki w turbo. 6. Niedziałająca sztanga ( westgate?) Oczywiście katalizator i tak po 320 000 już był na wylocie, więc tu nie ma problemu, Układ od turbiny do intercoolera i dalej do silnika/kolektora też nie problem sprawdzić i dokręcić ewentualnie opaski. Problemy zaczynają się od p. 3, bo znalazłem gdzieś na sieci całkiem sensowną instrukcję jak ten zawór (nierozbieralny) rozebrać i wyczyścić (oczywiście jak to zrobię to dam znać, co i jak a jak okaże się, że to było to, to i tak go wymienię). p. 4 no i co to jest ta przepływka????? Ja nie znam tego określenia, choć mam dwa podejrzenia: masowy przepływomierz powietrza lub sterownik układu wtryskowego. Stawiam na to pierwsze tylko gdzie tego szukać???? Czytałem o wypięciu jakiejś wtyczki, ale skąd i od czego? Nie wiem. P. 5 omijam, bo tego sam nie sprawdzę, zostaje, p.6 Co to jest i gdzie ma się ona unosić nie wiem i liczę na Waszą drodzy koledzy pomoc!!! A jeszcze jedna sprawa drugi kod błędu, czyli: 17-10 - Control Difference – Intermittent nie mogę nigdzie znaleźć tego kodu i co oznacza. Pozdrawiam K.
antonio Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 w jakim stanie są wężyki podciśnieniowe (idące do N75 itd) :?:
kosa111 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Orginalne, nie wiem nieprzyglądałem im się. (chodzi o te cieńkie??)
antonio Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 tak, cienkie zobacz czy nie są sparciałe, dziurawe etc
przemik Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zanim cos wypniesz, wymienisz, zmienisz, wywalisz etc... zrob logi dynamiczne...
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zanim cos wypniesz, wymienisz, zmienisz, wywalisz etc... zrob logi dynamiczne... z opisu wynika ze zrobil ...
kosa111 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Wężyki wyglądają na ok, żadnych przetarć i załamań Podpowiecie mi gdzie szukać przepływomierza i jaki skok ma sztanga w silniku AFN?
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 jaki skok ma sztanga w silniku AFN? 1-1,5 cm
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Podpowiecie mi gdzie szukać przepływomierza pod maska przed filtrem powietrza .. ale tam nie lezy Twoj problem ... [opierajac sie na Twoim opisie]
Emeryt52 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam 00575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałężnej,czujnik przykręcony 2 wkrętami do plastykowej rury od doładowania za filtrem paliwa patrząc od przodu samochodu
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam 00575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałężnej,czujnik przykręcony 2 wkrętami do plastykowej rury od doładowania za filtrem paliwa patrząc od przodu samochodu nie w jego aucie....on ma w ECU
przemik Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 IMO - masz dziure w dolocie na dwa palce Nie zrobiles logów jak nalezy i bładzimy po omacku...
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 IMO - masz dziure w dolocie na dwa palce dwa grube palce ...
kosa111 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 pełnych logów nie było sensu robić bo miałem zawieszony termostat, ale wczoraj go wymieniłem i z logami się poprawie jak tylko kumpel będzie miał czas[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 12:37_________________________________________________Witam! Mój problem został roziązany, a rozwiązanie było . Winnym zamieszania był katalizator, bo wkład ceramiczny się obrucił o ok. 45 stopni i blokował odprowadzenie spalin. Teraz furka śmiga bez zarzutów. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się