Jak zdjac relingi...?? Pomocy
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wojtek_A4    0

    Jak w temacie.

    Musze wymienic swoje na chromowane i nie wiem jak sie do tego zabrac a na ślepo nie chcę błądzić.

    Wiadomo latwo cos urwac , zniszczyc itp. itd.

    Macie moze jakiegos linka do fotek...??

    Pozdrawiam i licze na pomoc :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adsense    0

    Masz już relingi?Jak tak to gdzie kupowałeś i ile dałeś?

    Też będę to robił i też niewiem jak.Więc dołączam się do pytania.Czekamy na pomoc.

    pozdro Łodziu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jaca    0

    Dokładnych zdjęć nie mam, ale widziałem w ETOS-ie że relingi ną mocowane w trzech miejscach do nadwozia, śrubami od środka pod tapicerką dachu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pikuś    0
    Dokładnych zdjęć nie mam, ale widziałem w ETOS-ie że relingi ną mocowane w trzech miejscach do nadwozia, śrubami od środka pod tapicerką dachu.

    Tego to by sie chyba kazdy domyslil, a juz napewno ze sa mocowane w 3 miejscach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wojtek_A4    0

    Dobre z tymi 3 mocowaniami :lol::lol::lol:

    Kupilem w koszalinie.

    Cena 700zl. Lekko zadrapane w dwoch miejscach.

    Ale dalej nie wiemy jak sie za to zabrac.... :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adsense    0

    Obawiam się że trzeba będzie ściągać podsufitkę.nie jest to chyba takie proste jakby się wydawało.

    pozdro Łodziu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wojtek_A4    0

    Sciagiecie podsufitki tez jest oczywiste.

    Ale znam dwie osoby co sciagaly podsufitke u siebie w aucie :

    -pierwszej sie zalamanie ladne zrobilo na srodku

    -drugiej juz tak ladnie nie przylega do dachu :cry:

    Dlatego boje sie ruszac...

    Ciekawe ile serwis by wzial za robocizne :roll:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piurko    0

    Może przyda się wam to co napiszę. W A4 jeszcze tego nie robiłem.... :wink: , ale w poprzednim aucie ,golf III kombi, mialem urwane prowadnice w szyberdachu. Kupiłem szyber a magicy chcieli za wymianę 200 pln i auto na cały dzień (nie serwis). Sam zrobiłem wszystko w godzinę. Najbardziej bałem się o plastiki na słupkach /przód ,środek,tył/ od tego trzeba zacząć. Myślę ,że standardowo we wszystkich autach jest to mocowane /jak to nazwać?/płetwy plestikowe z nałożonymi blaszkemi lub tak jak w A4 pokrywa bezpieczników. Podsufitka mocowana jest z przodu daszkami przeciwsłonecznymi, z boku uchwyty do rąk. Oczywiście uszczelki drzwi od góry trzeba zdjąć. Do podsufitki przydałby się pomocnik i do tyłu. Być może jest to wszystko oczywiste :oops: , ale to jest cała robota. Trochę zdolności manualnych i odwagi a na pewno będzie OK. Powodzenia :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members