Jak zdjac relingi...?? Pomocy
0

    8 postów w tym temacie

    Jak w temacie.

    Musze wymienic swoje na chromowane i nie wiem jak sie do tego zabrac a na ślepo nie chcę błądzić.

    Wiadomo latwo cos urwac , zniszczyc itp. itd.

    Macie moze jakiegos linka do fotek...??

    Pozdrawiam i licze na pomoc :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Masz już relingi?Jak tak to gdzie kupowałeś i ile dałeś?

    Też będę to robił i też niewiem jak.Więc dołączam się do pytania.Czekamy na pomoc.

    pozdro Łodziu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dokładnych zdjęć nie mam, ale widziałem w ETOS-ie że relingi ną mocowane w trzech miejscach do nadwozia, śrubami od środka pod tapicerką dachu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dokładnych zdjęć nie mam, ale widziałem w ETOS-ie że relingi ną mocowane w trzech miejscach do nadwozia, śrubami od środka pod tapicerką dachu.

    Tego to by sie chyba kazdy domyslil, a juz napewno ze sa mocowane w 3 miejscach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dobre z tymi 3 mocowaniami :lol::lol::lol:

    Kupilem w koszalinie.

    Cena 700zl. Lekko zadrapane w dwoch miejscach.

    Ale dalej nie wiemy jak sie za to zabrac.... :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Obawiam się że trzeba będzie ściągać podsufitkę.nie jest to chyba takie proste jakby się wydawało.

    pozdro Łodziu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sciagiecie podsufitki tez jest oczywiste.

    Ale znam dwie osoby co sciagaly podsufitke u siebie w aucie :

    -pierwszej sie zalamanie ladne zrobilo na srodku

    -drugiej juz tak ladnie nie przylega do dachu :cry:

    Dlatego boje sie ruszac...

    Ciekawe ile serwis by wzial za robocizne :roll:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Może przyda się wam to co napiszę. W A4 jeszcze tego nie robiłem.... :wink: , ale w poprzednim aucie ,golf III kombi, mialem urwane prowadnice w szyberdachu. Kupiłem szyber a magicy chcieli za wymianę 200 pln i auto na cały dzień (nie serwis). Sam zrobiłem wszystko w godzinę. Najbardziej bałem się o plastiki na słupkach /przód ,środek,tył/ od tego trzeba zacząć. Myślę ,że standardowo we wszystkich autach jest to mocowane /jak to nazwać?/płetwy plestikowe z nałożonymi blaszkemi lub tak jak w A4 pokrywa bezpieczników. Podsufitka mocowana jest z przodu daszkami przeciwsłonecznymi, z boku uchwyty do rąk. Oczywiście uszczelki drzwi od góry trzeba zdjąć. Do podsufitki przydałby się pomocnik i do tyłu. Być może jest to wszystko oczywiste :oops: , ale to jest cała robota. Trochę zdolności manualnych i odwagi a na pewno będzie OK. Powodzenia :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members