Skocz do zawartości

jaca

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaca

Informacje

  • Imię
    Jaca
  • Miasto
    B&O

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jaca

0

Reputacja

  1. Dzięki wrclaguna !!! Duża ilość wiedzy. Czasami zastanawiam się skąd czerpiesz dokumentację
  2. musze się umówić z kumplem, który ma VASA 5052 może da radę, próbowałem stosunkowo nowym KTS-em, ale ten nie widzi wogóle sterownika pieca wrclaguna ja to rozwiązałeś u siebie
  3. wrclaguna niestety w kanale 03 mam okno nieaktywne w pierwszej chwili myślałem że zależy to od wersji softu sterownika pieca ale widzę, że są takie same u siebie masz możliwość zmiany tego kanału ?
  4. Rozmawiałem ze znajomy który miał podobne objawy w passku, problemem była uszkodzona pompa wody. Zmielone łopatki lub lużny wirnik dokładnie nie pamięta bo maprawiali to mu jacyś fachowcy.
  5. zachowanie naprawdę dziwne, może przewody zasilające nagrzewnicę są zamienione miejscami
  6. Dla zainteresowanych: na duńskiej aukcji kupiłem 2 tygodnie temu poszukiwany przez wielu posiadaczy webasto pilota zdalnego sterowania (z bateriami ) Mój był ponoć nówka. Ja zapłaciłem 99 koron łącznie z przesyłka 174 DDK tj. ok 96 zł Widzę że ten sam sprzedający wystawił znowu pilota ale już 199,- ale to i tak się opłaca, można zapytać czy ma więcej i zrobić zrzutkę na koszty i prowizję bankową, ale to już Wasz decyzja. http://www.dba.dk/audi-a4--oliefyr-fjerb-tp/id-69704466/
  7. Tryb AUTO decyduje głównie którymi kratkami ma lecieć powietrze, np. brany jest pod uwagę czujnik nasłonecznienia (przy klimie) natomiast wentylator podnosi obroty dlatego, że jego zadaniem jest jak najszybsze osiągnięcie zadanej temperatury
  8. Etka pokazuje składowe tego pieca z numerami katalogowymi, na tej podstawie możesz sprawdzić ile może ten wentylator kosztować w serwisie. Ja zmieniałem górną pokrywę ze względu na to że piec był od wresji 2.0 tdi 2007 czyli leżał na podłużnicy a potrzebowałem mocowanie do V6 zapłaciłem ok 200 pln tanio nie jest. Dymiło dlatego ze wentylator nie osiągał max wydajności i poprostu było za mało powietrza do spalania, ale to nie miało wpływu na zwarcie.
  9. Dzięki wrclaguna, wieczorkiem spróbuję. Masz na myśli 18-aux. heat. => czy 17-instruments => ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nie wiem który sterownik miałeś na mysli ale ani w sterowniku pieca ani w licznikach nie mam mozliwości zmiany w kanale 03 kodowanie sterownika pieca mam 00011 czyli powinno działać wszystko działa i jest ok, ale jak uruchomię silnik webasto wyłącza się.
  10. Webasto działa bez problemu czy jest załączane pilotem czy z zegara, zawsze wyłącza się po uruchomieniu silnika bez względu na osiągniętą temperaturę silnika czy powietrza. Piec z podzespołami dokładałem sam, kodowania próbowalem już różnego 1 i 2 żadnej różnicy zawsze wyłacza się po załaczeniu silnika. 0- no auxiliary heating instaled 1- auxiliary heating instaled 2- auxiliary heating installed and goes out when turning engine off 3- only auxiliary ventilation 4- only auxiliary ventilation and goes out when turning engine off Może ktoś wie czy trzeba jeszcze przekodować coś w zegarach może w sterowniku pieca. A może jeszcze coś czego nie wiem
  11. Podjedz do takiego mechanika który ma vag-a albo kts-a, niech odczyta błędy w bloku ogrzewania postojowego lub zrobi auto scan (vag) niech je skasuje jezeli jakieś są. Następnie spróbuj załaczyć ogrzewanie, jezeli się załaczy to dobrze jezeli nie to ponownie trzeba odczytac błędy a wtedy trzeba sie nimi zająć. To nie jest żadna filozofia o tym wie chyba każdy mechanik, jezeli nie wie o czy mówisz to trzeba go zmienić. Zabezpieczenie jest sprawne bo z tego co piszesz to coś tam się odzywa, czyli komunikacja też powinna być. Na priva nie odpisywałem bo póki co to innego pomysłu nie mam
  12. Nie chcę cię zniechęcać ale trudno o kogoś dobrego do ardica z powodu braku części i dokumentacji. Właśnie skończyłem montaż u siebie, ale w trakcie potrzebowałem paru informacji, na temat zdalnego uruchamiania, zadzwoniłem do centrali (dział tech.) ebera w Poznaniu. Pan miły i sympatyczny ale nie wile mógł mi doradzić. Poszukał mi w moim woj. dobry warsztat (ponoć) niestety i tam dostałem info że brakuje mu dokumentacji, ale jest pewien się że na 99% można ardica wysterować analogowo co ja już wiedizłem ze jest to bzdurą. W Twoim przypadku może być inaczej bo wszystko miałeś fabrycznie włożone, potrzebujesz dobrej diagnostyki vagiem i ewentualnie kupna drugiego pieca tanio na części (ja tak zrobiłem) Zadzwoń do centrali ebera i niech Ci polecą kogoś z Twoich okolic, może będziesz miał więcej szczęścia.
  13. ardic ma swoją linie K i powinien (musi) być wpięty do linii komunikacyjnej samochodu, tylko to gwarantuje diagnostykę
  14. Dzięki Bart-S w końcu profesjonalna odpowiedż podparta schematem, ale i tak chyba podłączę diodę do wyścia tej grzałeczki i sprawdzę kiedy sie załącza bo efekt jej grzania uważam za mało zauważalny.
  15. Przyłączę się do tematu odświeżając go, czy ktoś wie jak ona działa ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...