Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Jak skasować korekcje długoterminowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam taki problem potrzebuje skasować korekcje długoterminowe w silniku 1.6 AHL Za pomacą Vaga. Wie ktoś może jak to zrobić i gdzie dokładnie tego szukac??

Opublikowano

a co to jest korekcja długoterminowa?

o błędy Ci chodzi?

Opublikowano

Chodzi o skasowanie mapy wtrysku benzyny , bo musze ja zebrac na nowo!

map wtrysku całkowicie nie dasz rady skasować,możesz jedynie przywrócić wartości domyślne :wink4: "odchyły" na + lub - mogą być do 15 %,ale ECU sam koryguje takie rzeczy i jest to w granicach normy-jeśli jest więcej-pokazuje takie anomalie,jako błąd...przywrócenie wartości domyślnych=reset ECU,poprzez odpięcie klem AKU na ponad pół godziny,lub VAGiem silnik/adaptacje/kanał00=przywrócenie ustawień fabrycznych... :wink4: procedura po resecie, identyczna ,jak w przypadku adaptacji przepustnicy...
Opublikowano

Co rozumiesz przez "procedura taka sama jak w przypadku przepustnicy"??Jestem w tej dziedzinie jeszcze nie zabardzo obczajony :confused4:

jeśli jesteś "nieobczajony",to skąd wiesz,że musisz wyrównywać mapy wtrysku??? zacznij czytać Forum,wszystko jest opisane-w wyszukiwarke wpisujesz "Adaptacja przepustnicy" i reszte sam wyczytasz :wink4:

Opublikowano

Jestem nie obczajony, tak jak mówilem, a ta korekcje to kazali mi zrobic koledzy z forum , zeby dokladnie ustawic mape gazu

mape gazu,niech ustawi gazownik,bo resetem przywrócisz wartości domyślne ale dla wtrysku benzyny,nie dla gazu,poza tym nic nie wspominałeś o tym,ze sprawa dotyczy gazu

Chodzi o skasowanie mapy wtrysku benzyny , bo musze ja zebrac na nowo!

:acute:
Opublikowano

Sprawa dotyczy benzyny!, musze zrobic korekte benzyny i zebrac na nowo mape benzyny potem dopiero gazu!

reset kompa przywróci wartości domyślne,czyli takie,jak fabryka wprowadziła,pojezdzić chwile,zeby sie zaadoptowało i wtedy kalibracja gazu,ale to już wiesz :wink4:
Opublikowano

Włącz zapłon, połącz się z silnikiem (01), wejdź w adaptacje (10), wpisz 0, daj na Test, później na Save. Wyłącz zapłon, zaadaptuj przepustnicę i to wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...