Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o pomoc w podłączeniu alarmu


karolasterka

Rekomendowane odpowiedzi

więc tak, podlączyłem sie według schematu 4. Znalazłem = i - na krańcówkach ale jest tak ze po zazrbrojniu alarmu kierunki mrugają przez 15-30 sekund ( chyba dopóki światełko wnętrza nie zgaśnie). Przy zamykaniu i otwieraniu słychać ze pompka pracuje ale drzwi się nie ryglują ( zamykają). po zamknięciu dzrwi poprzez przekręcenie drzwi się zamykają le gdy chce je otworzyć z pilota słychać jak pomka pracuje ale nic pozatym - dalej zamknięte jest. mi sie wydaje ze wszystko w dobrze podłączyłem... to ja już nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłeś mostek tak jak na 4 schemacie ? musi być przeciołeś ten kabekl tak jak ci mówiłem [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 14:13_________________________________________________musisz ustawić zworke w centralce bo musi być impuls 3,5s i będzie chodzić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak moztsek zrobiony, kabel przecięty i podłączone wszysko tak jak mi pisałeś

to ustaw tą zworkę na większy czas i będzie chodzić na 100% [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 14:16_________________________________________________2 rysunek zworka J3 zeknij ma mieć 3,5 s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwilową odłącz z tych krańcówek i spróbuj wtedy uruchomić a spróbuj dłużej przytrzymać przycisk na pilocie jaka będzie reakcja weś pstryknij fotkę gdzie się wpiołeś i pokaż te kabelki jak połączyłeś przy centralce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam obecnie kabelka do aparatu więc nie zrzuce zdjęć na kompa, moze spróbuje podpiąć sei wedłg 1wszego schematu zobaczymy co będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam 4 bo ja tak podpinałem u siebie i śmiga weż przytrzymaj dłużej przycisk na pilocie i zobacz co będzie siędziało tak z 4 sekundy podłącz najpierw tylko centralny zamek wpiołeś się w te kostki koło lewej nogi ba ja tam wpinałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na pewno dobry kabel przeciołeś ? zrób tak weź odłącz centralkę i te kabelki co przeciołeś nie podłączaj ich niech sobie wiszą i spróbój zamknąć z kluczyka jak ci zamknie wszystkie drzwi tzn że nie ten kabelek przeciołęś jeżeli zamknie tylko kierowcy to dobry przeciołęś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamieniłem kabel biały z pomarańczowo/czarnym i działa zamyka i otwiera ale zamyka przyciskiem od otwierania a otwiera tym od zamykania, gdy samochód jest otwarty to mruga dioda od alarmu a gdy zmaknięty nie mruga. gdy zamienie znów kabel biały z pomarańczowo/czarnym to zamek nie reaguje dioda mruga prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mówię że 4 ja tak mam podłączony i chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj no nie wiem dlaczego ktoś Ci kazał schemat 4 wykorzystać bo jedyny słuszny to schemat 1 i tam wtedy biało/czarny spiął byś z zielono/czarnym wpiął byś się w kostkę koło nóg kierowcy i byś byl szczęśliwym posiadaczem funkcji komfort.

i w elektronice musisz pamiętać o biegunowości +/- bo łatwo coś z dymem puścić :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale nic z dymem nie poszło tylko alarm sie załaczył i tak do tej pory nie mogę go wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj no nie wiem dlaczego ktoś Ci kazał schemat 4 wykorzystać bo jedyny słuszny to schemat 1 i tam wtedy biało/czarny spiął byś z zielono/czarnym wpiął byś się w kostkę koło nóg kierowcy i byś byl szczęśliwym posiadaczem funkcji komfort.

i w elektronice musisz pamiętać o biegunowości +/- bo łatwo coś z dymem puścić :hi:

ja mu kazałem 4 bo uważam że taki powinien być montowałem kilkanaście sterowników zamków do różnych modeli samochodów i w tym audi i nikt nie narzekał że mu nie chodzi mam u siebie podłączone tak jak na schemacie 4 i chodzi bez problemu ten sam rocznik auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj no nie wiem dlaczego ktoś Ci kazał schemat 4 wykorzystać bo jedyny słuszny to schemat 1 i tam wtedy biało/czarny spiął byś z zielono/czarnym wpiął byś się w kostkę koło nóg kierowcy i byś byl szczęśliwym posiadaczem funkcji komfort.

i w elektronice musisz pamiętać o biegunowości +/- bo łatwo coś z dymem puścić :hi:

ja mu kazałem 4 bo uważam że taki powinien być montowałem kilkanaście sterowników zamków do różnych modeli samochodów i w tym audi i nikt nie narzekał że mu nie chodzi mam u siebie podłączone tak jak na schemacie 4 i chodzi bez problemu ten sam rocznik auta

no i ok ja polecam schemat 1 kolega wybrał i zadziałał :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...