Tomhanks 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam serdecznie. Mam problem polegający na: wczoraj rano po raz pierwszy nie odpaliła, zapaliła na kilka sekund i zgasła. Akumulator naładowany, paliwo pół zbiornika, kręci rozrusznik nie che chce zapalić. Kontrolka imobilaisera ok. Pomyslałem że może go zalałem. Zaprowadziłem do warsztatu auto. Dziś fachowiec dzwoni do minie i mówi że jest żle. Dostał wysokiego ćiśnienia i '' podnosło klawiature '' że zawory nie domykają sie i szklanki nie pracują jakby sie pozacierały. Ale nie wydmuchało uszczelki pod głowicą ani nigdzie olej nie poszedł. Facet chyba też nie bardzo wie o co chodzi, ja zresztą też ale ja sie nie znam. Czy ktoś słyszał o takim przypadku ? Nie wiem co teraz bardzo robić ? Pan z warsztatu mówi mi że to może drogo kosztować że może lepiej znaleść silnik i zrobić przekładkę. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Zaprowadź jeszcze do innego mechaniora i niech on jeszcz oceni stan silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Kolego zaprowadź na koniec ulicy Żytniej, może on coś poradzi, robiłem u niego kilka rzeczy ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 zaprowadz auto do innego mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomhanks 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Dzięki za pomoc, byłem właśnie w warsztacie, silnik zatarty na panewkach, pompa olejowa również niesprawna. W sierpniu ubiegłego roku żonie zaświeciła sie 3 razy kontrolka od oleju i prawdobodobnie wtedy lekko się przytarł. Teraz tylko wymianka na drugi silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 To wymieniaj na 1.8T, przynajmniej jakiś z tego pożytek będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomhanks 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Chyba raczej bedzie do sprzedania, planuję kupić Allroad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Wymiana na 1.8 T nie taka łatwa jest... sam o tym myślałem... kolego albo sprzedaj albo kup inny silnik używany ceny ADR są naprawdę śmieszne... a no ale decyzja należy do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomhanks 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Silnik już zakupiony, ale mam jeszcze pytanie ? mechanik pytał mnie jaki ma kupić olej powiedziałem że Castrol Magnatek 10W/40. Słyszałem że ten olej nie jest wcale taki dobry. Skorzystałem jeszcze z wyszukiwarki takiej http://www.valvolineeurope.com/english/products/for_consumers/cars_and_vans/finding_the_right_oil i całkiem inne parametry oleju wskazuje wyszukiwarka. Co myslicie o tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Olej lej Liqui Moly i tylko 5W40 lub Motula albo Valvoline, Castrol jest przereklamowany i to jest dziadostwo, sprawdź sobie od razu przy montażu silnika zaworek zwrotny oleju w podstawie filtra oleju, często się wykręca i powoduje padanie pompy oleju. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 ubiegłego roku żonie zaświeciła sie 3 razy kontrolka od oleju i prawdobodobnie wtedy lekko się przytarł. Jeśli już zeszłego roku się kontrolka zaświeciła to prawdopodobnie silnik od tego czasu(lub już wcześniej) nie miał takiego smarowania jakie powinien bo ciśnienie oleju było za niskie. Dziwi mnie natomiast diagnoza że silnik zatarty mimo, że jak pisałeś wyżej kręci. Jeśli silnik jest całkowicie zatarty to rozrusznik nawet nie obróci wałem, spotkałem się już z takim przypadkiem że całkiem złapało na panewkach. Ceny ADR są bardzo niskie, tylko tym razem daj sobie sprawdzić ciśnienie oleju czy jest poprawne i pilnuj kontrolki bo z nią to nie przelewki. Poza tym to wymieniając silnik mając go na stole wyczyściłbym go od środka i wszystko posprawdzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomhanks 0 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Dzięki wielkie za informację. Silnik już wymieniony zrobiłem 200km i jak narazie ( odpukać ) wszystko sprawinie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duluki 0 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ile płaciłeś za silnik??Kupiłeś z całym okablowaniem?/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się