Groch_007 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam, mam pewien problem z ojca audiczka. Jest to A4 b7 z konca 2005r 2,5 TDI Tiptronic i ma przejechane 120tys. Jakis czas temu uslyszalem dziwny cichy dzwiek silnika na niskich obrotach i lekkim dodawaniu gazu, ale zlekcewarzylem to bo rzadko nia jezdze, ale wydawalo mi sie cos nie tak. Wczoraj jadc zauwazylem, ze gdy puszczam gaz lekko szarpie i gdy dodaje gazu tez lekko szarpie, ale gdy dodam troche wiecej gazu wszystko jest okej. Gdy dojechalem do domu zgasilem ja i odpalilem ponownie. Obroty zaczely strasznie skakac (w dół), z rury wydobywal sie czarny dym, a gdyu wlaczalem bieg auto gaslo ;/ Moim zdaniem to turbina poniewaz moi rodzice nie bardzo wiedza jak sie z takim silnikiem obchodzic i gdy odpalaja odrazu jada na zimnej turbinie i tak tez jest z chlodzeniem turbiny Gdy dzisiaj rano ja odpalilem wszystko bylo w porzadku. Nie wiem czy podlacze go dzisiaj pod kompa wiec na poczatek pytam was co o tym sadzicie. Z góry bardzo dziekuje za odp. Dodam jeszcze że swieci sie kontrolka silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Już masz jakiś punkt zaczepienia,myślę o tej kontrolce silnika ,bez Vaga sie nie obejdzie .Po podłączeniu będziesz wiedział więcej i my też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efcio 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Piszesz o czarnym dymie. To nie jest objaw turba. Czarny dym: nieszczelnosc w dolocie, lejace wtryski... mozliwosci jest wiele. Bez vaga sie nie obedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groch_007 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Chyba rozwiazalem problem. Przeczytalem na forum, ze od czasu do czasu trzeba dobrze rozgrzac uklad wydechowy itd zeby go przeczyscic z sadzy. I tak tez zrobilem. Dobrze rozgrzalem na jalowym biegu a pozniej jezdzlem na sekwencji i na wysokich obrotach i kontrolka zgasla. A wlasnie przeczytalem w instrukcji, ze to jest kontrolka od spalin. Moi rodzice jezdza raczej na niskich obrotach, nie przekraczajacych 2 tys. wiec uklad sie zapychal. Wlasnie to byl taki objaw dlawienia tego silnika jakby cos sie zapchalo. Jak narazie wszystko chodzi jak w zegarku Dzieki za odpowedzi i porady, chociaz mi se nie przydaly :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 To masz 2.5 bez wynalazków w stylu DPF czy 2.7 z DPF? To dwa różne silniki (pompa wtryskowa vs CR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groch_007 0 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Pisalem teraz o audiczce ojca 2.5 TDI ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się