tohn 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam Od dłuższego czasu zaraz po odpaleniu słyszę metaliczne tykanie z lewej strony,po krótkim czasie ustaje lub gdy ruszę. Dodatkowo na drugim biegu szarpie gdy ma niskie obroty, tylko na drugim, musze wówczas jechać na pół sprzęgle lub zdejmuje nogę z gazu. Jeżeli szybko nie zareaguje to samochód potrafi zgasnąć po kilku ostrych szarpnięciach, telepie wtedy cała budą. Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale wyczuwam także drżenie kierownicy, zarówno na jałowym biegu jak i podczas jazdy. Proszę kolegów o radę czy nie kończy mi się dwumas? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Jeśli do tego przy gaszeniu silnika masz takie metaliczne stuki to prawdopodobnie dwumas się kończy. Często też przy ruszaniu (szczególnie na rozgrzanym silniku) auto szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tohn 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Przy gaszeniu słyszę jedno stuknięcie,podobne jakie występuje przy wybitych poduchach, dodam, że poduchy były wymieniane w ubiegłym roku, w dodatku przy gaszeniu trzęsie budą, po za tym w aucie czasami dziwnie buczy, plecionka też była wymieniana. Przy ruszaniu nie mam szarpania przy rozgrzanym aucie ani przy zimnym. Problem występuje na drugim biegu. Gdy auto jest rozpędzone tj. robie redukcję z trójki na dwójkę wtedy wszystko jest OK, natomiast gdy wrzucam z jedynki na dwójkę jadąc z górki wówczas też jest OK, ale natomiast gdy tą samą zmianę biegów wykonam na prostej albo na wzniesieniu wówczas zawsze następuje szarpanie. Przy czym im wzniesienie wyższe tym szarpanie i buczenie większe. Nawet przy niewielkich wzniesieniach muszę jechać na dwójce przez pierwsze sekundy na pół sprzęgle bo w przeciwnym razie auto po kilku mocnych szarpnięciach zgasłoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiven 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 kolego otwórz maskę i ruszaj powolutku tak aby auto tylko się delikatnie poruszyło jeśli będzie zgrzytać przy silniku to znaczy że dwumas już ma się ku końcowi to najłatwiejszy sposób na sprawdzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Z tego co opisujesz mi to wygląda na dwumas do wymiany. Niech się wypowiedzą jeszcze koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tohn 0 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 byłem u mechanika, stwierdział, że dwumas do wymiany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Tutaj masz rozwiązanie problemu oraz zmniejszenie kosztów o połowę. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_zamiana_kola_dwumasowgo_na_kolo_jednomasowe_afn_1z-t81238.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się