MarcinS4 1 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Dzień dobry bardzo proszę o pomac od jakiegoś czasu mam problem z ruszaniem cięrzko rusza a potem jakby dostawał kopa i zauwarzyłam na tylniej klapie osmolenie ale nie tłuste i obroty na biegu jałowym się ruszają przez jakiś czas a potem się normują.Kupiłem Kabel Vag i wskazał mi te błędy ale niewiem czy to wszystko wymieniać. Address 01: Engine Controller: 3B0 907 557 B Component: 1,6 R4/2V SIMOS HS D03 Coding: 04001 Shop: WSC 06325 4 faults Fund: 00520-Air Mass/air flow sensor (G70)/(G19) 31-00-open or short to ground 01243-Shareware Version . To Decode all DTCs 29-00 Please Register/Activate 01247 Shareware Version . To Decode all DTCs 29-00 Please Register/Activate 00525-oxygen Sensor (G39) 05-00-input open Readiness: N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 00520 Air Mass/air flow sensor (G70)/(G19) 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 01243 Cewka zmiany przewodu rurowego 00525 O2 czujnik – G39 (nie podałeś całego błędu) G70 - przepływomierz, sprawdź wtyczkę na początek No i przyjrzałbym się sondzie lambda, Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinS4 1 Posted June 12, 2007 Author Share Posted June 12, 2007 Dziękuje bardzo, wtyczke sprawdzałem i wygląda ok co oznaczają te cyfry pod spodem bardzo bym prosił o pomoc bo niedaje sobe z tym rady a już nie wspomne ze cięrzko się jeżdzi.Co mam zrobić Bardzo proszę o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 co oznaczają te cyfry pod spodem które ?? ciężko Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinS4 1 Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 Ale oznacza to że muszę wymienic wszystko czy moze szukać jakieś usterki od czego zacząć prosiłbym o poradę Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Ale oznacza to że muszę wymienic wszystko czy moze szukać jakieś usterki od czego zacząć prosiłbym o poradę jak chcesz wymieniać, to wymień sondę (ale ja bym najpierw sprawdził połączenie) Napisane jest już u góry od czego zacząć... się uparłeś na tym wymienianiu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinS4 1 Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 ale jak to posprawdzać prosiłbym o pare wsazówek jak sprawdzc sonde i przepływomierz i jakiś elektro zawór powietrza filtra z węglem aktywnym i co ja mam zrobić [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2007, 10:38 _________________________________________________Proszę :a4fan: [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2007, 13:32 _________________________________________________Dziękuje bardzo za pomoc SUPER [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2007, 16:35 _________________________________________________Już sobie sam poradziłęm wszystko działa, na nowo pokochałem swoie Audi kosztowało mnnie tylko to 100 zl za kabel Vag a okazało się że brak bespiecznika w pozycji 29 kontrola silnika sprawdziłem wszystkie bezpieczniki :a4fan: :a4fan: i okazało się że tylko tego brak wsadziłem zapaliłem i znowu się ciesze jak dziecko ale teraz jest rakieta oh oh dziękuje za pomoc :a4fan: :a4fan: :quattro: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now