remik 2.6 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam klubowiczów mam problem, po odpaleniu zimnego silnika chwile chodzi dobrze po jakiś 10 sekundach obroty mu spadają z 1200 na 500 może nieraz mniej, słychac jak szczela w kolektor dolotowy, nie pracuje na wszystkie cylindry, troche pogazuje z 30 sekund i zaczyna wracac na swoje obroty, dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Przygode z wymianami zaczołem od podpięcia do kompa- wyszedł błąd sondy magik wymienił następnego dnia i nic, pojechałem do innego podpioł i żadnych błędów wymienił świece, przewody i 1 cewke- nie pomogło, podjechałem do kolejnego magika - 0 błędów podpioł nową pompkę paliwa nie pomogło, wymienił zawór regulacji ciśnienia paliwa na wtryskach nie pomogło. Wymieniam termostat okazało się że nie było termostatu komuś musiał paśc wyciągnoł nie wsadził nowego ja auto kupiłem bez, wymieniłem jeszcze czujnik temperatury na ori, wciąż jak było tak jest. Morduje się już tak z pół roku, dzisiaj znowu podpiołem do Vaga wyszedł błąd- za niska wartośc sondy zły skład mieszanki. Podejrzewam że może ten 1 mechanik włożył złą sonde włożył jakąś uniwersalną Boscha. Dla kolegów mających dostęp do ETKi podaje nr. vin -WAUZZZ8DZVA244296 proszę o sprawdzenie jaka sonda powinna byc. Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
power_pc Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Sprawdź czy ci nie puszcza elektrozawór od gazu, bo może jak stoi długo to do kolektora naleci gazu, i jak go odpalasz to dostaje benzyne razem z tym gazem z kolektora. Potem jak to przepali to wraca do normy. Najlepiej na noc odkręć przewód od gazu przed kolektorem i sprwadź czy rano normalnie odpali.
ROBERT Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Sondy (lewa/prawa) do [ABC] to 078 906 265 D
remik 2.6 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 zawór od gazu nie puszcza już sprawdzałem, dzięki za nr z ETKi, pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Według katalogu IC ori (nie wiem co masz czy BOSCH czy NTK ) sonda kosztuje : z BOSCHA(0 258 003 524)~ 391,49 zł , z NTK(OZA446-E43) ~ 493,70 zł ... sonda uniwersalna z BOSCHA(0 258 986 502) ~ 236,89 zł BOSCH NTK ... teraz zauważ różnicę we wtyczkach i będzie wiadomo czy BOSCH czy NTK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się