audia41.6 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Witam mam pytanie co może być przyczyną samozapłonu w mojej niuni podczas tych upałów 3 razy zdarzyło mi się że wyciągnęłem kluczyk a ona dalej chodzi tylko tak jak by na dziwnych obrotach mało co silnik z poduszek nie urwało
Hauzer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Proszę tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11560.0 kolega Łukasz P miał podobny problem, po wyłączeniu zapłonu samochód próbował sam wskoczyć na obroty. Z tego co wyczytałem samochód był rozregulowany i wystarczyło dobrze go "poustawiać" Vagie.
audia41.6 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2007 Tak tylko jest mały problem ja nie mam gazu po drugie przepustnice czyściłem 3 miesiące temu bo mi falowały obroty
Hauzer Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Doczytałem tamten temat i to niebyła wina gazu cytat: "Ale no właśnie - został jeden problem autko dalej po zgaszeniu próbuje się samoczynnie odpalić - ludzie co jest. Elektromechanik z bogatym doświadczeniem i po ponownym sprawdzeniu wszytskiego i wykluczeniu w tym zakresie inastalacji gazowej (istniało założenie że parownik lub ktorys zawór jest nieszczelny i podaje po zgaszeniu na wtrysk troche gazu stąd samozapłon) ustalil i naprawił zawór zwrotny z filtrem węglowym który po prostu nawali, podawał na wtryski po prostu zassane paliwo i stąd samozapłon" Warto czytać całość należy się mi hyhyhy
Redrick Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja miałem podobny problem sprawc czy w silniku nie masz paliwa przypadkiem powinienes wyczuc na bagnecie
Łukasz P Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 co do naprawy tego zaworu z filtrem aktywnym istnieje możliwość naprawienia go w inny sposób: ten zaworek znajduje sie przy obudowie filtra powietrza i wystarczy: 1. Odpiąc wtyczkę od tego zaworku 2. w przewód dochodzący do tego zaworku wsadzić kulkę tj. zapchać przewód 3. zrobić w wężyku dochodzącym do tego zaworku dziurkę (nawiercić otwór) tak by nie powstawało podciśnienie. mechanik poinformował mnie że robił tak wielokrotnie i że jest to chyba najlepszy sposob na naprawe - dodał że tak naprawdę ten zawór to jest kompletnie nieprzydatny i niczemu nie służy. Rzeczywiście autko śmiga normalnie i nic się nie dzieje. mam zdjątko co i jak zrobic ale nie umiem jakoś tego tutaj wkleić
Gajzer Opublikowano 15 Czerwca 2007 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Znajmomy ma ten sam problem w fordzie, zauważyłem że przed samym zgaszeniem warto podnieść obroty silnika i wtedy zgaśnie normalnie(u niego to działa) nie jest to rozwiązanie ale myślę że na czas takiej awarii może to zaoszczędzić poduszki silnika.A przyczyna może leżeć po stronie rozregulowanego zapłonu,lub jak pisze Redrick dostającej się jakiejś dawki paliwa do silnika . audia41.6 spróbuj jak pisze dodać gazu przed zgaszeniem i napisz czy w audi też to działa.
audia41.6 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2007 Bo mi ktoś powiedział że skoro tak się dzieje to silnik padlina a mam dopiero 208tys
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 17 Czerwca 2007 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Bo mi ktoś powiedział że skoro tak się dzieje to silnik padlina a mam dopiero 208tys prawdziwe 208 tys czy "licznikowe"? Jeśli prawdziwne to "ten ktoś" nie ma pojęcia co mówi.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2007, 23:34 _________________________________________________ Znajmomy ma ten sam problem w fordzie, zauważyłem że przed samym zgaszeniem warto podnieść obroty silnika i wtedy zgaśnie normalnie(u niego to działa) nie jest to rozwiązanie ale myślę że na czas takiej awarii może to zaoszczędzić poduszki silnika.A przyczyna może leżeć po stronie rozregulowanego zapłonu,lub jak pisze Redrick dostającej się jakiejś dawki paliwa do silnika . audia41.6 spróbuj jak pisze dodać gazu przed zgaszeniem i napisz czy w audi też to działa. potwierdzam to co kolega mówi. Brak zaworu węgla aktywnego w niczym nie przeszkadza - jest on ze względów ekologicznych.
audia41.6 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2007 faktyczne bo mam ją od znajomego który w rajchu mieszka a co dziwniejsze to powiedział mi to człek z frmy wajdemajera
djtatra Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam. Troche odświeże temat, może mi ktoś doradzi :] Za co będę wdzięczny :] Mam podobny problem, ogólnie silnik chodzi dobrze, ale czasami przy odpalaniu pofaluje obrotami (400 - 1800obr) i tak na wolnym biegu faluje, jak już ruszę to jest OK. No ale tego samego dnia jak zgasze silnik następuje "samozapłon" po przekręceniu stacyjki na OFF. Porzuca ok 3-5 sek. silnikiem i gdy chcę go odpalić ponownie jest efekt jakby silnik nie dostawał paliwa i po 10 razie zaczyna powoli dostawać paliwo aż całkiem odpali i jest OK. Wygląda to tak jakby np. odciąć pompę paliwa i znowu ją potem włączyć. Moje A4 B5 ADP 1.6 nie ma gazu, ma przejechane 190 tyś km (sprawdzone), z tym żę większość w cyklu miejskim. Dostaje jeść V-Powera i systematycznie olej, filtry, płyny itd. Miesiąc temu była czyszczona przepustnica i chodził jak zegarek. Czy mam stawiać na ten zaworek na filtrze powietrza?? Czasami "cykał" jak szalony... W piątek dostane VAGa, podepne i też myśle się cos dowiem. Może da się jakoś wyregulować zapłon za pomocą VAGa??? Dziękuje z góry za każdą poradę i pomoc. Pozdrawiam serdecznie...
czaja77 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam. Troche odświeże temat, może mi ktoś doradzi :] Za co będę wdzięczny :] Mam podobny problem, ogólnie silnik chodzi dobrze, ale czasami przy odpalaniu pofaluje obrotami (400 - 1800obr) i tak na wolnym biegu faluje, jak już ruszę to jest OK. No ale tego samego dnia jak zgasze silnik następuje "samozapłon" po przekręceniu stacyjki na OFF. Porzuca ok 3-5 sek. silnikiem i gdy chcę go odpalić ponownie jest efekt jakby silnik nie dostawał paliwa i po 10 razie zaczyna powoli dostawać paliwo aż całkiem odpali i jest OK. Wygląda to tak jakby np. odciąć pompę paliwa i znowu ją potem włączyć. Moje A4 B5 ADP 1.6 nie ma gazu, ma przejechane 190 tyś km (sprawdzone), z tym żę większość w cyklu miejskim. Dostaje jeść V-Powera i systematycznie olej, filtry, płyny itd. Miesiąc temu była czyszczona przepustnica i chodził jak zegarek. Czy mam stawiać na ten zaworek na filtrze powietrza?? Czasami "cykał" jak szalony... W piątek dostane VAGa, podepne i też myśle się cos dowiem. Może da się jakoś wyregulować zapłon za pomocą VAGa??? Dziękuje z góry za każdą poradę i pomoc. Pozdrawiam serdecznie... witaj i ja miłem kiedyś tak samo poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t33950.0.html;highlight=czaja77 wymieniłem dodatkowo czujnik spalania stukowego i pomogło ale może vag coś pokarze pozdrawiam
djtatra Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam ponownie, dzięki ... czaja77 za odpowiedź :] Sprawdziłem ten zaworek na filtrze, jest ciągle zamknięty, wchodzą do niego dwa wężyki, jeden od silnika a drugi chyba od baku paliwa. Gdy odpale silnik to od strony silnika dość mocno zasysa powietrze co w efekcie powoduje falowanie obrotami, jak go przytkam palcem silnik pracuje równiutko. Teraz moje pytanie: Który wężyk ma być zatkany a który ma być tym odpowietrzeniem?? Zatkać ten od strony silnika a otwarty od strony baku, żeby go odpowietrzało?? A sam zaworek spróboje przeczyścić albo poprostu poszukam nowego. Jak nazłość nie dostałem kabelka do VAGa i nie moge podpiąć jeszcze... Pozdrawiam
M.Audi Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 ja wymienile na nowy zaworek dalem kupe 300zl ale za to juz prawie od dwoch lat nie falowaly mi obroty :> a jak chcesz zrobic to po kosztach to zruba jak koledzy radza
czaja77 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 he ten zaworek na szrocie max 30 zł. warto wydać i zobaczyć.może się coś poprawi
djtatra Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam, w końcu dostałem VAGa i oto efekty: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Implausible Signal P0116 - 35 00 -- 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35 - 10 - - - intermittent jak odłącze wtyczkę od zaworu N80 na filtrze to odrazu mam taki błąd: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26 - 00 - Output open ale po podpięciu go spowrotem błąd da się skasować. Gorzej z tymi dwoma błędami, pierwszy to chyba czujnik temp. płynu chłodzącego który podobno jest z tyłu silnika a co do drugiego błędu to co polecacie?? Czyszczenie przepływki?? Mam jeszcze pytanie odnośnie sondy lambda, jak podłącze pod VAGa i wejde w blok pomiarowy to na odpalonym silniku w grupie 007 mam tak Lambda 0.8% Voltage 0.520V Duty Cycle 0,0% z tym, że Voltage wacha się od 0.231V do 0.720V i czasami wskoczy na 0.8V a gdzieś obiło mi się o uszy, że napięcie na sondzie lambda ma być ok.0.7 - 0.9V dobrze myśle?? P O M O C Y Dzięki z góry [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2009, 17:43_________________________________________________Chciałbym troche odświeżyć temat. Bo już mam powoli dość mojego auta ! Aktualnie mam taki problem, że raz na 5 razy auta nie da sie odpalić np. przez 30 sekund kręcenia i czasami załapie, a czasami nie i wtedy wyciągam aku i ładuje :/ wygląda to tak, jakby np. brakło mi paliwa i zgasł silnik. Potem po nalaniu benzynki zaczynam odpalać i słychać, że tak po 10 sek zaczyna palić i tak coraz lepiej i już po 15 sek chodzi normalnie i lekko czuć zapach benzyny Czy ktoś mi powie czego to może być wina?? Już tak myślałem - pompa paliwa nie daje benzynki?? Albo paliwo jest a zapłonu nie ma?? Koledzy pomóżcie! Może ktoś wie gdzie na śląsku jest jakiś godny polecenia spejalista???[br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 13:21_________________________________________________Fajne te forum jest, ale nikt mi nie odpisywał dlatego na forum ogólnym audiklub.pl poszperałem, popytałem i była dokładnie opisana moja sytuacja o nie zapalaniu audi, dowiedziałem się że do wymiany jest czujnik temperatury G62, który coś przekombinował i chyba zalewało silnik bo było czuć benzynkę. dziś kupiłem owy czujnik oryginalny w ASO VW Audi Gliwice za 120zł, zamontował i od razu auto paliłó, przejechałem dziś ok.200km po mieście i gasiłem silnik ok.10 razy i za pierwszym razem chwyta, dodam jeszcze że silnik jest jakiś bardziej dynamiczny i wydaje mi się że wskazówka z poziomu paliwa wolniej opada. Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie braki zainteresowania :P:P:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się